Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

aloha

31. 08. 2016
14
24
1366
Autor
agáta5

Dovolená

Hm.., dneska mi to nejspíš vyjde,
řeklo srdce.

Vylítlo z hrudi ven,  frrrrrrr a bylo pryč.
Co mu má vyjít, říkám si a čumím s dírou v hrudníku na nebe,
co je plný čar od letadel.
Lítaj jak o život z Havaye do Prahy a pak zas do Paříže
a taky do Vídně, … hvězdy nikde.
Jdu si nalít čaj, a jak ho srkám, 
slítlo mi na hlavu celý od krve  (srdce jedno ucouraný)
Kolem krku věnec kytek, na nohách barevný žabky. Aloha!
Tak si ho cpu zpátky, trochu sebou mrská.
Ještě zazipovat a můžu jít spát.

Nedovolená

Podhrabala se, mrcha jedna, oklikou.
Vzala to přes husí kůži do žil.
Z těch už to je jen pár metrů po proudu.
Šup a trůní kousek od hemisféry.
Čůza jedna vlezlá.
Sakra, už si zouvá boty, dělá pohodlí!
Zavírám pusu, oči. Zatínám zuby.
Přece se nenechám vyhecovat.
No, tak jo, kouknu jedním očkem.
Hm…, ty jeho bicepsy a ten úsměv…

 


24 názorů

Lakrov
22. 09. 2016
Dát tip

Takže můj dojem metafory (podobající se duševní nemoci) nebyl až tak daleko :-) Díky za vysvětlení.


agáta5
22. 09. 2016
Dát tip

:))) ti to můžu prozradit..

dovolená snů, jen srdcem..myšlenkou, jj, správně mělo být mozkem, dneska bych to napsala jinak... s dírou v hlavě, ale to srdce mi tam sedělo, když jsem to psala, víc... srdce si odletělo na dovolenou a já seděla na zahradě a upíjela čaj :)

nedovolená - je láska proradná... jak se do člověka dostane, už se těžko vypudí :)))   díky


Lakrov
22. 09. 2016
Dát tip

Zvláštní abstrakce. Připadámi, jako by naznačovaly ataku a ústup jakési nemoci  a nelze určit, zdali tělesné, duševní nebo zda se jedná jen o metafory.  Odhlédnutí k názvu a jménu autora mi moc nenapovědělo, ale  každopádně me to zaujalo natolik, že to zaslouží  Tip.  


IQ nick
04. 09. 2016
Dát tip

Já naprostou většinu básní vůbec nechápu, ale tahle mi sedla.  b:-)


Lnice
02. 09. 2016
Dát tip

chi chi*


Gora
01. 09. 2016
Dát tip

Horác: mám na mysli zdravotní hledisko - bez srdce padneš, tak buď rád, že sedí, kde má:-) A sucharovitost ti určitě nehrozí:-)


Horác
01. 09. 2016
Dát tip

Jo to je pravda, to bych obrečel, protože většinu "důležitostí" řeším srdcem a málo, co zbývá, rozumem - Sucharem. Tak to asi myslíš...? Ale to asi odbíhám od tématu...:-)


Gora
01. 09. 2016
Dát tip

Horáci, bez srdce se ale nedá:-)))uvědom si to!


Horác
01. 09. 2016
Dát tip

Mně kdyby ulítlo, už bych ho zpět nečekal. Ani bych o to nemohl  ucouraný srdce žádat. Konečně by mělo klid a volnost.... Takovej jsem já.... a mé srdce.


Impresse
01. 09. 2016
Dát tip

*


agáta5
01. 09. 2016
Dát tip

black, zazipuj, zazipuj :)

evžo, stačí tak málo.. našetřit penízky a frrrrrrr i se srdcem :)))

dikes kočky, že jste jukly a odnesly ..


Já bych letěla, až bych brečela. Srdce vezmu s sebou.   /T

Každá čára na nebi připomene mi můj sen.....moře, slunce a ten jemný vánek a vůní ryb z blízké hospůdky......


okoloidúci
31. 08. 2016
Dát tip

qíčalo, zatiaľ sa mi nepošťastilo, no mám dosť správ z prvej ruky od chytrých holek z rozpätia 30+ do 80+, aby som mohol robiť chytrého :)


obě dvě si zazipuju..........*/***....*/***


okoloidúci
31. 08. 2016
Dát tip

... zavírání pusy, očí, zatínání zubů, montování železných žaluzií, to je cesta donikam myslím si.


Kolobajda
31. 08. 2016
Dát tip

Opět jsem zabodoval co by perfektní znalec PC a jeho možností. Udělal jsem specielní fotku a do ní vložil text. Pak se mi to dokonce povedlo zde umístit. Ale po odkliknutí to asi zmizelo - a všem. Já totiž právě tady mám na návštěvě dcerku from Hawai- Maui a dovezla spoustu dárečků a dva vnuky, které jsem zatím viděl jen na fotkách. No a aby toho nebylo málo, tak je tady i ta starší - z Nového Zélandu (pro změnu dvě vnučky). Pokud má někdo zájem, můžete se podívat na Facebook: Pavel Vaněk, Havířov.

Báseň jedna báseň. A i ta druhá...  : -))   /***


Kolobajda
31. 08. 2016
Dát tip


agáta5
31. 08. 2016
Dát tip

jj, srdce moje si cestuje a já furt nic :)))... už mám taky železný žaluzie You poserant!  :)))) ty jsou růžový :)))

 


agáta5
31. 08. 2016
Dát tip

aloha :) a dikes za výživný komentáře


Kočkodan
31. 08. 2016
Dát tip
Kdybych si zul boty já, tak k tvým reakcím okamzite pribyde i zacpání nosu. ;-)

Gora
31. 08. 2016
Dát tip

agát, hlavně, že je zpět /srdce/:-)) takové zdravovědné a srdceryvné:-)))


jéje...

nebe. co je plný čar od letadel?

zrovna dneska ráno, ještě bylo šero, jsem viděl letadlo. Tím jak bylo vysoko, už ho nasvěcovalo slunce, tak to působilo jako kometa...i s tou bílou-zlatou stopou za ním, jako ocasem...:o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru