Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blonďatá

14. 09. 2016
5
10
653
Autor
Kolobajda

Upřesnění: Opravdu se jedná o nějakou snyšlenou - imaginární postavu...

 

Blonďatá

Nemám rád vtipy o blondýnkách, ani nějaké nevhodné narážky na jejich adresu. Proto jsem si vymyslel vtip sám. Snad je docela decentní:

„Blondýnka po usilovném hledání nalezla svůj G bod a dosáhla tím nejvyššího stupně IQ“

 


10 názorů

Horác
15. 09. 2016
Dát tip

....pitomec jsem chtěl napsat v nepřímé úměře....


Horác
15. 09. 2016
Dát tip

Jasně, přímou úměrou v patřičném měřítku. A pro po, i ta z imaginárního ranního fermanu...Dovolím si uvézt .., viz můj mikrokousek Povzdech blondýnky


Kolobajda
15. 09. 2016
Dát tip

Evžo - ty tomu vždy nasadíš korunu!   *!* (koukám jako blázen). Luboši -  to máš těžké. To bys musel znát Newtonův gravitační zákon a Gaussovu větu, kde G je gravitační konstanta a je nepřímo úměrná k IQ. (Upřesnění pro Evžu: čím větší G - tím menší IQ (ale jen zdánlivě - pocitově). Je to složité. Efekt se projevuje hučením v uších...    o))


:)

Tak tam je to IQ !!!!! A já, blbá blondýna, ho hledala o trochu výš. 

Někde okolo hlavy. :-)))


pedvo
14. 09. 2016
Dát tip

U nás tomu říkáme dží point, má to nade dveřmi velké G a točí tam Gambrinus. Ten má různé stupně, ale o stupni IQ jsem ještě neslyšel. Patrně je to první qalita. Blondýnce blahopřeji k nálezu.


Gora
14. 09. 2016
Dát tip

Chachá...no, dobrý:-)))


Kočkodan
14. 09. 2016
Dát tip
Já jsem vtip pochopil, presto bych mel dve drobné otázky: Co jsou G bod a IQ?

hahaha....jsem zvědavá na komenty..................:-))).............


vtipy o blondýnkách většinou nechápu. je to i tento případ...:o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru