Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nezávislý

03. 10. 2016
12
22
1427
Autor
Oldjerry

 

než uděláš krok

zahoď své strachy

a očima zastav hrozby

 

rozeznej člověka podáním ruky

a sochu obdivem

od přeludů,

kterými projdeš

 

postav antagonizmy proti souvislostem

a činy

popírej neschopnost

 

s jablkem v ruce

a kladivem v druhé

odpusť kamenům

 

zapal se uvnitř

a rozsviť se ven

všem  co mají oči


22 názorů

Oldjerry
12. 03. 2017
Dát tip

taktrš - ď a to tak zvaně velmi

trosečník se od 30.10.2016 nepřihlásil a jestli měl nějaká díla, tak je smazal...


Trosečník
30. 10. 2016
Dát tip

Jo, dobrý, nedorozumění se občas stane. Hlavně, že jsme si to rozumně a přátelsky vysvětlili. :-)


Oldjerry
23. 10. 2016
Dát tip

Trosečníče - všechno dobrý, máš pravdu, asi sem nepatřím.  Ono to tu nikoho nemusí zajímat - prostě jsem jen dostal v životě párkrát do zobáku jen proto, že jsem bezmezně věřil.  Teď jsem v opačné poloze - furt ve střehu. Vyplývá s nejistoty, která je důsledkem právě toho minula. Pardon - ale i to se mi tu už stalo, že jsem byl nepřímo nařčen, že kopíruju  práce... přitom to byla díla moje, publikovaná na jiném serveru pod jinou přezdívkou...


Trosečník
23. 10. 2016
Dát tip

A za páté nevím, dál... Mám na mysli jinou báseň než tuhle, ale to je jedno. Nebylo to z legrace, nýbrž v přátelském duchu. Tady nešlo o mechanické napodobování, jen pouhou inspiraci. Možná máš problémy s pochopením/tolerancí lehké nadsázky, či jak to nazvat... :-( Nejspíše jsme oba z úplně jiného těsta, ačkoli to tak zpočátku nevypadalo. No nic, snad tu najdu spřízněnější duši...


Oldjerry
21. 10. 2016
Dát tip

Trosečník - s tímhle se nežertuje ... buď to musí být jednoznačně označeno jako sranda (což tady neplatí), nebo konkrétně v jakém díle a přesná citace.  Asi to pravda není, protože kdybys nenapsal ty ani bych nevěděl, že jsi Písmák (:-D... Navíc - za prvé - v tak objemných dílech se vždycky dá nějaká vzdálená podoba najít... za druhé já - naštěstí - mám tolik svých nápadů a vjemů, že nepotřebuji žádné napodobování, či dokonce plagiáty... za třetí: já tak dlouhé věci ani nečtu, protože se v dlouhých textech ztrácím. Mám rád jasné věci, které nepotřebují tisíc slov... za čtvrté tohle bylo publikováno dřív, než jsi  vstoupil do našich řad.

 


Trosečník
21. 10. 2016
Dát tip

zdarec... a pocem, pocem, mám takový dojem, že sis ode mne v jedné své básni něco trochu vypůjčil. :-)


Oldjerry
14. 10. 2016
Dát tip

Trosečník: OK - zdarec (:-D


Trosečník
14. 10. 2016
Dát tip

ále, nedělej si škodu speciálně kvůli mně, piš dál taková pěkná dílka... :-)


Oldjerry
11. 10. 2016
Dát tip

Trosečníče - tak ti nevím - zatím jsem neztroskotal... co pro tebe mohu..?

Kat.mat - Ď... na potlesk jsem jako gottes von Karl Gott, (ale děkuji  fakt!)


kat.mat
11. 10. 2016
Dát tip

Oldjerry, tleskám! Stále aktuální, nikdy se toho nemůžeme nabažit! :)


Trosečník
08. 10. 2016
Dát tip

Rady zkušeného člověka, beru si k srdci... :-)


Oldjerry
04. 10. 2016
Dát tip

Goro, fialko, blacksabbath, Adiano - vítejte dívky a díky!


..činy popírej neschopnost... to je moc hezké

a poslední sloka je také moc dobrá, celek vyznívá přirozeně a výmluvně, T*


fialka...
03. 10. 2016
Dát tip

Nezávislost, svoboda - svoji si jeden uhlídá, ale...

T*****


zapal se uvnitř a rozsviť se ven..............*/***


Gora
03. 10. 2016
Dát tip

Dobře se vyjadřuješ, vždy uhodíš /kladívkem i slovem/ tam, kde je třeba:-)


Oldjerry
03. 10. 2016
Dát tip

Ďakujem vel'mi pekne, nie každý raz čítam také niečo  (:-D


zvedavec
02. 10. 2016
Dát tip

rada Ťa čítam

 


zvedavec
02. 10. 2016
Dát tip

hm, jen se nebát!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru