Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lumpenproletariát aneb Zlatá monarchie

12. 10. 2016
8
17
690
Autor
jejdavilda

~~Stát nemá být vrchnost, zaznívá často z TOP 09, a její poslanec Martin Plíšek proto navrhl, aby se v rámci přestupkového zákona zrušila pokuta za urážku úřední osoby, která se může vyšplhat až do výše deseti tisíc korun. Kabinet premiéra Bohuslava Sobotky (ČSSD) ve středu návrh topky zamítl.

 

Prosím , aby úřední osoby dále nečetly!!!

 

Miloš stále hledá články

Andrej zápis z valných hromad

vpisuji si do poznámky

voliči =

slepá banda tupých hovad

 


17 názorů

kuča
14. 10. 2016
Dát tip

Mně vadil na hradě pan V. Havel. Ale obecně - ať už je prezidentem kdokoliv, je to hlava státu a šmytec. To, jak jsou dneska lidi odvážní a nadávají na jednoho, na druhého, na třetího prezidenta.... K smíchu, nic víc.

 

Ale, kašlat na to. My monarchisté máme jasno - tahle republika (a celá střední Evropa) je jeden velký omyl.

Už starej Palacký a Havlíček se báli české samostatnosti kvůli velkému Německu zleva a velkému Rusku zprava. 


Safián
13. 10. 2016
Dát tip

White, to by bylo na delší debatu, na kterou tady není prostor.


Whitesnake
13. 10. 2016
Dát tip

Safiáne, tohle už zavání akademičností a toporným výkladem termínu "státní symbol" - pro někoho to jsou přídavné atributy, pro jiného "symbol státu" (nikoli tedy symbol státnosti). Neblázni a uvolni se...


Safián
13. 10. 2016
Dát tip

Symbol není spojený s konkrétní osobou, ale se státem. Když ho hanobíš, hanobíš sám sebe, řekl by můj děda. Jak chceš, aby si tě někdo vážil?



jejdavilda
12. 10. 2016
Dát tip
Český člověk nezávidí. Jen by ho zajímalo, jak by byl potrestán, kdyby ztratil zápisy z valné hromady. A to se neptám, kde je ten slibovaný úbytek úředníků a zjednodušení podnikání.

Ironie je, když na vedoucích místech v parlamentu, vládě a na Hradě se vystřídají dva prominentní absolventi Vysoké školy podrazů, jinak nazývané Prognostický ústav ČSAV (ve skutečnosti KSČ a KGB)... a český člověk řve nadšením...

Ironie je, když k nám přijde Slovák, aby nám ukázal, že nás naši čeští bratři okrádají ne po korunách, ale po miliardách... a český člověk? závidí, že Slovák má miliardy... a je mu u zadku, že státu, na který by se mohl...... a rovněž ho brát u huby...  zachraňuje stamiliardy. 

Domnívám se, že tohle by se mělo řešit na jiných webech, než literárních...

 


jejdavilda
12. 10. 2016
Dát tip

A co se týče hanobení státního symmbolu tak si myslím, že už to že na hrad nakráčel ješitný děděk Véna a hned po něm Miloš je hanobení celého státu.


jejdavilda
12. 10. 2016
Dát tip

Pro Safián

Nechci se přít, ale úřední osoba je mj. ~~prezident republiky, poslanec, senátor, člen vlády a ten, kdo zastává funkci v jiném orgánu veřejné moci,


Whitesnake
12. 10. 2016
Dát tip

:) super, aleši.

 

nebo

...

.... na příslovce

která využívá plně:

rychle, zpříma, nesmyslně

 


White:

vím, že ti šlo o zachování rytmu, ale údernější verze by mohla být

v mediálním průjmyslu:

rychle, zpříma, bez smyslu


Whitesnake
12. 10. 2016
Dát tip

Ovce nebojí se lovce

neboť sází na příslovce

v mediálním průjprůmyslu:

rychle, zpříma, bez rozmyslu


Kočkodan
12. 10. 2016
Dát tip
Nemusím už slovo dodat, jinak bych zde možná cek, však vše již řekl mluvčí hova, a „voličský Ovčáček“. :-)

Diana
12. 10. 2016
Dát tip

Já bych si tak ráda vážila státních symbolů a presidenta, tak ráda bych byla patriot, ale jaksi mi to nejde....  :-(


Safián
12. 10. 2016
Dát tip

Trochu mimo. Politik není úřední osoba. Na některých úřadech musí mít ochranku, hrozí nejen urážky, ale i fyzické napadení. Úřadovat tam je sice dobrodružné, ale někteří, zejména ženy, to těžce snášejí. Přitom je lidi napadají za hájení zákonů, které ukuli právě politici. Že by dvojí metr? Za tykadla na dopravním prostředku byl původce soudně potrestán, za  hanobení státního symbolu nikoli.


Whitesnake
12. 10. 2016
Dát tip

musel jsem to zvariovat

(rýmuje se mi už i poznámka pod čarou - profesionální veledeformace :-)


Whitesnake
12. 10. 2016
Dát tip

Miloš našel! Miloš našel!

Jen byl ve všem trochu mimo

Ať ho spere černý kašel

Ať se vodka změní v limo

Je však velký... nelze schovat

 

podepsán zde: Mluvčí hovad

 

...

musel jsem zvariovat


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru