Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mám tě přečteného

23. 01. 2017
1
0
764
Autor
Cimanad

Mám tě přečteného

Asi o málo  kom můžete říci, že jej máte přečteného. Dnes máme v tomto ohledu velkou pomoc, aniž si to mnozí z nás uvědomují, a to potisk na oblečení. Nejen na tričkách, bundách, čepicích ale i teplácích, mykinách a ostatním oblečení si můžeme přečíst, co nám dotyčný sděluje. Jsou to jen fádní sdělení, někdy spojené s různými nám nic neříkajícími letopočty a čísly, kdy nám je na první pohled jasné, že dotyčný není ročník narození např. 1975, když už je v důchodu, ale jeho tričko tento letopočet na nás hrdě hlásá. Po dotazu na majitele trička se dozvíme, že je to jen tak, že se mu líbila barva, neřešil datum. Také si musíme dát pozor na příkazy, které na nás potisk žádá, např. " přiložte ruce zde " a jedná o bujné poprsí krásné blondýny. To se raději dříve zeptejte. Také musím konstatovat, že lépe se čtou nápisy na objemově výraznějších postavách, písmo je krásně vypnuté, nezabíhá do podpaží, můžete si celý nápis na pohled přečíst, aniž by jste dotyčného museli požádat, aby např. zvedl ruce.. Nejhorší ale je, když nápisy jsou povětšině v angličtině a vy nejste tohoto jazyka znalí. To se po přečtení musíte tvářit neutrálně a honem běžet domů listovat v anglickém slovníku, pokud si ale přesné znění nápisu  ještě pamatujete. Může vám být nápomocen i blok a tužka, ale nevím, jak by se dotyčný tvářil, kdybyste ho požádali, ať chvíli posečká, že si ho musíte opsat., abyste o něm mohli říci, že jej máte přečteného.

Říká se, že v jednoduchosti je síla, proto se mi líbí trička, kdy je vše jasné - jsem bezva dědeček, jsem supr babička.

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru