Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Půlnoční pub

17. 02. 2017
3
6
423
Autor
Nonamer

V kamenné hospodě mně měsíc nalil tmu.

Do studené sklenice.

Chuť tmy je zvětralá, bez jiskry je a bez čepice.

Mračím se, má chyba - cos ve dne nezkvasil, to v noci nezpění se.

Pěna tmy nocí je spilka dní.

Ne dřív než k ránu další květ na čepu objeví se.....


6 názorů

Nonamer
27. 02. 2017
Dát tip

Ahoj, má to v plánu, jen se musím zase rozepsat. Pak pošlu posly.... :-)


Alenakar
27. 02. 2017
Dát tip

Pošli mi avízo až tuhle básničku dotáhneš do konce,nebo napíšeš novou,podobnou. Moc mě to zajímá.


Nonamer
23. 02. 2017
Dát tip

mám ji pořád v hlavě, ale nechce se jí ven...chce to nějaký impuls a pak to vyletí jak z praku.Věřím že se to jednou podaří a pak už pojedu jen v tomto stylu

 


Alenakar
23. 02. 2017
Dát tip

Myslím,že sis nasadil velmi vysokou lat'ku. Tento způsob dada by se mi velice líbil,kdyby byl dotažen do konce. Jsem totiž také dadaistka,jen používám jiné výrazové prostředky. Je vemi obtížné napsat takovou báseň,jaká asi byla tvým záměrem a mne udivuje,že se o to tady vůbec někdo pokouší.


Nonamer
20. 02. 2017
Dát tip

Díky, mi a mně jsem dlouho zvažoval, nakonec jsem nechal původní verzi, často mi připadá, že co tam padne jako první, to bývá většinou nejlepší volba.Ještě jednou moc děkuji.


Tym
20. 02. 2017
Dát tip

Mně měsíc je dost jazykolam proč ne mi měsíc lépe se to vyslovuje. Pak snad Chuť tmy je zvětralá, bez jiskry a bez čepice. A nakonec na čepu se objeví.... (aba mi tady moc nefunguje baa se mi lépe čte díky tomu že 4 verš je dost dlouhý) Jinak pěkné, taková normální zavíračka v hospodě díky za úsměv T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru