Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Národ si žádá oběti

04. 03. 2017
7
7
743

Eva se napřáhla a zasadila muži ležícímu na zemi ránu obuškem.

„Ty špinavá svině!“ zařvala, až jí od úst odlétla slina. Muž zakvílel bolestí a schoulil se do klubka. Evu jako by to ještě víc rozzuřilo, ječela a kopala do něj. Když se pokusil zvednout, dala mu střevícem ránu přímo do čelisti. Pokoušel se odplazit a přitom kňučel jako poraněné zvíře.

Eva doklopýtala na svých vysokých podpatcích ke křeslu a posadila se. Vyčerpaně si podepřela hlavu a nespouštěla pohled ze zmučeného muže. Už si nevěděla rady. Co má ještě udělat? Nic už na něj nezabíralo.

Na dveře diskrétně zaklepal mladý plukovník. Vstoupil dovnitř, srazil podpatky a zahajloval.

„Jednání začne přesně za pět minut, mein Führer.“

Adolf Hitler se ztěžka zvedl ze země, vzal ze stolku hřeben a upravil si patku. Eva ihned vstala z křesla a přidržela mu sako uniformy. Ztěžka se do něj vsoukal.

„Co se dá dělat,“ řekl jí mezi dveřmi, „musíme pokračovat později. Národ si žádá oběti.“


7 názorů

Opět děkuji :-)


Velmi děkuji, Lakrov.


Lakrov
07. 03. 2017
Dát tip

Kdo je Eva mi dochází při čtení slov ...zaklepal mladý plukovník...  Takhle by se mělo psát o neslavně slavných, říkám si, takže chválím a  tipuji.  


Díky, K3.


K3
04. 03. 2017
Dát tip

Zvláštní, působivý pohled. Mikropovídka.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru