Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žižkovská noc Akce MYŠILOV

15. 03. 2017
3
0
574
Autor
Zbornik

Ahoj, budeme rádi, pokud zajdete s námi i se svou myší:-)

Žižkovská noc Akce MYŠILOV


19:00 Sraz ve Winetikvariátě s bilými myškami nad knihou
Vyzýváme tímto přítomné, aby vyrobili pokud možno co nejvyžranější myš.
Na úvod ze své doposud neokousané sbírky povídek ... čte ukázky spisovatel a letitý neúnavný majitel antikvariátu, Jiří Kačur.

20:00 Podáváme sýr, povídání o Tomáši Štítném ze Štítného

20:15 Do ulice Tomáše Štítného k nám dohopká spisovatelka Martina Bittnerová, aby nám řekla řadu zajímavostí k této významné postavě. Každý, kdo se prokáže, že bydlí v ulici Tomáše Štítného, dostane drobný dárek...krabičku s sebou.

21:00 Podáváme nakousané rohlíky

21:15 Píšete poezii v koutě nebo jste rádi zalezlí v koutě s knihou?
Přidejte se k těm, kteří s myší v ruce vkládají své verše do vzduchoprázdna. Pozvali jsme přátelé s dlouhými zuby z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a další. Radana Šatánková, Aaen Jan Kratochvíl, Petula Heinriche a Martin Zborník čtou své nejnovější básně.

22:00 Točíme pivo na cestu za Jardou Haškem

22:15 Miss Bilá myška
Odebereme se k sobě Jaroslava Haška každý se svým půlitrem. Za zvuku fanfár vyhlásíme nejkrásnější myš roku! Výherce dostane sýr, chleba a špek, jeho myš bude moci pobývat mezi knihami na čestném místě do konce dubna

23:00 Společné močení do kanálu plného potkanů

 

Čtvrtek 23.3.2017
od 19 hodin
Winetikvariát, Štítného 30,
Praha 3


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru