Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Interview s komisařem Rexem

13. 04. 2017
2
9
1849
Autor
bixley

Dnes v našem pořadu "Plky s vlky" vyzpovídáne zřejmě nejslavnějšího policejního psa na světě, komisaře Rexe.  Pane komisaři, víte, kolik zločinců a vrahů jste již dopadl?

Vrrrrrrrr.

Rozumím, přehled si asi neděláte. Ale nejdůležitější je asi sledovat stopu, že?

Vrrr haf haf haf.

Jakže, vy stopu nesledujete?

Haf.

Ach tak, už tomu rozumím. Takže vy jenom plníte pokyny?

Haf haf haf hafy haf.

Aha, děláte jen to, co vám řekne režisér. A sám byste zločince zneškodnit neuměl?

Vrrrr - vrrrr.

Tak vidím, že ve Vídni udělali kozla zahradníkem. Ještě mi řekněte: prošel jste alespoň nějakým policejním výcvikem? Pane komisaři, slyšíte mě? - Usnul.

 

 


9 názorů

bixley
21. 12. 2017
Dát tip

Díky. Taky přeju solidní svátky. A nejen solidní... :-)


Kočkodan
20. 12. 2017
Dát tip
Já na tebe po prectení dílka nezavrcím, protoze se mi líbilo. Psi miluji, ale máme "jen" ctyri kocky. I kdyz se ani moc neznáme, tak te jiste nerozzurím, kdyz ti popreji solidní svátky. V opacném prípade bys nebyla normální. :-)

bixley
09. 05. 2017
Dát tip

Stejný případ. Drabble na téma "kozel zahradníkem".


Lakrov
09. 05. 2017
Dát tip

Celkem vtipné, "Plky s vlky" :-)  Pro mě by těch otázek mohlo být i víc.  Tip.  


Gora
13. 04. 2017
Dát tip

:-)


bixley
13. 04. 2017
Dát tip

Jo, promiň.


Gora
13. 04. 2017
Dát tip

Byla bys tak moc hodná a poslala mi avízo, když odpovídáš? Jinak budu muset jít po tvé stopě jako Rex:-)


bixley
13. 04. 2017
Dát tip

Jo, to je fakt! Ale původně jsem to psala jako drabble na sto slov a víc slov se tam už nevešlo... :-)


Gora
13. 04. 2017
Dát tip

To je vtipné...místo usnul bych na závěr asi dala - Vylovil z tašky reportéra housku se salámem a prchnul....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru