Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyznání Markovi

15. 04. 2017
5
6
595

Milý Marku, na životě s tebou mě sere, že v něm ztrácím sám sebe. Je krásný, že si i po letech dokážeme pořád tak hrát, že s tebou můžu zažít všechno, o čem jsem snil, že můžu být aktivista, dobrodruh, profesor nebo model, ale bojím se, že se unešenej tím vším, vzdaluju sám sobě. Rád bych napsal, že od tebe navždycky odcházím a najdu si někoho, s kým budu moct být sám sebou, ale to by nejspíš bylo moc jednoduchý a asi to není JENOM tvoje vina, já radši zkusím tu obtížnější možnost, zkusím být sám sebou i tady, v tvým krásným domě.


6 názorů

Kategorii, ktera to, mozna zbytecne a mozna potrebne, dovysvetlovala, uz mi halt nejaka nadrazena mocnost zmenila.


Anriena
19. 04. 2017
Dát tip

jako recese se mi to líbí...


až na tu kategorii dobrý.


K3
16. 04. 2017
Dát tip

Je v tom hodně, skoro všechno co se týče zbytečnejch rozchodů a schodů. Ovšem že člověk není sám sebou si většinou asi může sám.


Toz dekuju, to clovek slysi.....jednou za zivot.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru