Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Housličky pod parou

07. 06. 2017
4
9
472
Autor
Hugo Ramon

brnkání na citeru :-)

 

polož se
v klimbání
do tahů smyčce
půlnočních houslí
a otevři
dokořán
hlavní vrata
stádu myšlenek
ať běží
s větrem
plným tmy
do pekel z pouti


9 názorů

Hugo Ramon
07. 06. 2017
Dát tip

A já z PC píšu diabeticky, ale z telefonu klasika, bez formalit :-)

Což mne sice mrzí, ale je to časovka :-)))


Kočkodan
07. 06. 2017
Dát tip
Hugo, pokud není chybějící diakritika součástí humornosti při reagování na moje reakce, tak podotýkám, že u tebe nemusí eufemisticky řečeno hrát druhé housle. Já mám na dopoledním počítači jenom německou klávesnici a tvorba háčků a kroužků by byla relativně pracná, takže některá písmena pouštím do staré vlasti okleštěná.

agáta5
07. 06. 2017
Dát tip

jo je


Maracash
07. 06. 2017
Dát tip

Zajímavé. Tip


Hugo Ramon
07. 06. 2017
Dát tip
Nedavno kdosi na Agatkovy psal, ze si hraje. A mne to pritom upira :-) Ze ona je druzka poutoveho upira ...

Kočkodan
07. 06. 2017
Dát tip
K pulnoci hlas Stradivárek - pro souseda hezký dárek, vsak za zdí rve tloustík (profesí rytec): Uz táhnete chrápat! Smytec! ;-)

agáta5
07. 06. 2017
Dát tip

do pekel z pouti? To jsi teda ten konec pěkně zašmodrchal...  jak si má člověk představovat něco, když mu tam hodíš na konci cinkrlata nějaká no?


Stádo myšlenek o půlnoci a k tomu housle. Tak to na spaní nevypadá./T


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru