Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

16

09. 06. 2017
8
10
899
Autor
Darmo-šlap


Starý mládenec -

pod postelí v pastičkách

usychají myši.

 

 

2. verze:

 

Rozespalý chlap -

pod postelí v pastičkách

usychají myši.


10 názorů

Darmo-šlap
14. 06. 2017
Dát tip

Děkuji, ctěné dámy. Nechávám tu obě verze.


agáta5
13. 06. 2017
Dát tip

1. verze je lepší, u starého mládence předpokládám i jiný věci než zapomenutou pastičku na myši a tím je samozřejmě neurážím, jen že ti chlapi určitý věci nevidí (a jsou asi šťastnější)

každej jinej chlap může mít ženu a ta určitě nenechá usychat myši pod postelí :)

haiku-senjú je skvělé a vtipné 


Můra73
12. 06. 2017
Dát tip

v tomhle textu je hlavním tématem člověk a ironizace jeho způsobu života - jedná se tedy o senrjú, ale výborné. Na Písmáku se pro obě formy využívá společná kategorie. Já stále hlasuji za první verzi, když už Tě někdo pozve domů, prostě víš, že je to starý mládenec. 


Petr.II
11. 06. 2017
Dát tip

jo, ... *


Darmo-šlap
10. 06. 2017
Dát tip

Pravdu díte, Verulindo, díky za podnět.


verulinda
10. 06. 2017
Dát tip

Darmo-šlape, Vy jste prozdradil pointu hned v prvním verši /uvádíte stav muže, jak to víte, že je to starý mládenec?/,  kdyby tam byl jen muž a nemusí to být hned starý mládenec, jen muž, který se nikdy tak moc nestaral o domácnost, /protože nemuse/, tak že zapomene na past, žena by při úklidu na past narazila, takže by myš neměla  možnost  "až  uschnout",  tak bych si mohla myslet, že to byl třeba starý mládenec nebo muž-vdovec, to je můj názor. Jinak je to hezký základ.


*

Můra73
09. 06. 2017
Dát tip

Skvělé je!

 


agáta5
09. 06. 2017
Dát tip

výstižný :))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru