Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podprsenka

15. 06. 2017
11
18
1339

Člověk by měl vyzkoušet skoro všechno, aby poznal, že nemusí mít všechno.

Občas zajdu do Bílé Labutě pro vlnu. Chodívám kolem krámku, který nabízí "Zeštíhlující plavky a prádlo".

Také inzerují, že poradí s výběrem velikosti podprsenky. 

Nedalo mi to a řekla jsem si: ,,Ano, chci znát svou velikost." Kdyby se říkalo malost, bylo by to hůř prodejné.

Dvě dámy za pultem odložily kvůli mně svačinu a přímo se na mne vrhly. 

Zřejmě dlouho neviděly zákazníka.

,,Ráda bych věděla, jakou mám velikost podprsenky," pípla jsem a akce se rozjela.

Mladší, Brunhilda, s postavou, která by byla ozdobou každé bavorské pivnice, mne přeměřila kolem hrudníku.

,,Chodím plavat," špitla jsem na omluvu širšího hrudníku.

,,To chce prádlo od Trioly," zajásaly obě a starší se držela zatím v pozadí, možná, abych neutekla.

Brunhilda přinesla něco, z čeho bych půlku mohla použít jako čepici.

,,To nemyslíte vážně?" odvážila jsem se odporovat. Výsledek byl trochu menší, ale i tak ten kus budil respekt.

Odvážně jsem to navlékla.

,,Nádhera, skvěle vám padne......!!!!!!" Ta starší, s vizáží farské kuchařky, se nyní dostává ke své roli.

,,To chce tu správnou halenku!!!" a přináší něco pro pamětníky.

CHEMLOVÝ ŽERZEJ ZADARA, ŠATY DO KABELKY !

Výrazné květy, snad chrpy,  dekolt zahalený a nařasené v pase do gumy.......NÁDHERA....

Zírám do zrcadla a proti mně se pod látkou tyčí monutné prsy.

Nevím čí, ale asi Trioly.

Byla jsem v pokušení všechno si zakoupit, ale když se mi konečně podařilo zkroutit si ruce za zády,

abych dosáhla někam nad lopatky na zapínání a celá zpocená sa nasoukala do vlastního oblečení,

věděla jsem, že tudy cesta nevede.

Se zbabělou výmluvou, že nejsem tak bohatá, abych si to mohla koupit, prchla jsem.

Až půjdu příště pro vlnu, tak zase klidně pod trikem nahoře bez.


18 názorů

Ne, ne, to se opravdu stalo. :-)))


Kolobajda
05. 07. 2017
Dát tip

Evženie - že ty si zase z nás střílíš?   Máš to za T*


Jasně, bylo to napnutý až dost  :-))


Maracash
21. 06. 2017
Dát tip

napnutý jak kšandy


Asi to bude, Jarrdo, individuální. :-)

Díky za návštěvu, blacksabbath. :-)


Jarrda
17. 06. 2017
Dát tip

Dzravím.

Ještě štěstí, že mi při nákupu oblíbených kostkovaných trenýrek nevnucují i kalhoty.

Jen si nedokáži představit, podstupovat to přeměření. Je to pro nákup trenýrek také nutné?


rozumím......:-)))))))))))))....................*/***


Dík za milé komentáře. :-)


Dodola
16. 06. 2017
Dát tip

Muselas být kočka :)


Jo, zábavné.*


Gora
15. 06. 2017
Dát tip

To víš, když /obchodnice/ ptáčka lapají, krásně mu zpívají, a zvětšit poprsí bez plastiky může být lákavavé:-)))


Dobře mi tam nebylo. :-)


Gora
15. 06. 2017
Dát tip

Evži, aspoň jsi nasbírala materiál na vtipné vyprávění:-)


Kočkodan
15. 06. 2017
Dát tip
U tvé Podprsenky se mi prsty s chutí roztančily..tedy bohužel jenom na klávesnici...

To je od vás, kluci, moc milé. :-)))


Čudla
15. 06. 2017
Dát tip

Určitě nepotřebuješ nic vylepšovat. /*


Kočkodan
15. 06. 2017
Dát tip
Evženie, tvoje Podprsenka je velmi plastická – jako kdybych tam byl... Já osobně mám podobné problémy jen naprosto zřídka.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru