Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Letecký zájezd

16. 06. 2017
2
2
656
Autor
Cimanad

Letecký zájezd

Začala doba dovolených. Cestovní kanceláře nám nabízí pobytové, poznávací, vzdělávací a mnoho dalších pobytů - zájezdů.

Pokud mi nabízí pobyt, je mi jasné, že někde budu pobývat. Když mi nabízí zájezd, předpokládám, že se někam s cestovkou zajedu podívat.

Záhadou mi ale zůstává nabídka na letecký zájezd. Poletím nebo pojedu?

V tomto slovním spojení mě zaujalo sdělení nejmenované modelky, že přijela letadlem. Jestli myslela ten kousek jízdy letadla při vzletu a při přistávání - nevím. Já jsem si prostě myslela a myslím dodnes, že letadlo lítá.

Dožili jsme se doby, kdy v autobuse - špatně - na palubě autobusu jedné autobusové společnosti jsou stevardky, které vám poskytnou vše možné i nemožné, dokonce i WC si veze tento autobus vlastní. Zatím ho řídí řidič, ale jistě to nebude dlouho trvat a bude z něj pilot, když už má tu stevardku, ale tomu by musel nejdřív odpovídat stav našich silnic, aby po nich mohl " lítat".

Přeji vám nejen dovolenkové cestování bez nehod, ať už s pilotem letadla či autobusu.


2 názory

podobně je to s pěším výletem...pokud není spojen se skokem z Pravčické brány...


Možná v jiných jazycích to mají už vypilované, ale k nám se to také dostane.

Krásný je náš jazyk, bohatý a košatý. Nkdy až moc. :-))) /T


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru