Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vítr

14. 09. 2017
2
14
522
Autor
Jani Vesper

 

Ochladilo se. Podzim se soukal skulinami do domu, přišel vítr. Čistý a tajemný. Nevoněl tropickým nebem, žárem Kalahari, ani bouřkou v horách.

Voněl vřesovištěm, začátkem tlení.

Jani měla unavené oči. Zběsilá houpačka manických a smíšených epizod si začala vybírat svou daň.

„Přišel vítr,“ řekla tiše, až zasněně. Usmála se na něco v dálce, či snad sama v sobě, na to něco, k čemu ho nikdy nepustila. Možná to jednoduše nešlo. Spíš si však jako vždy nechávala něco tajemného a zneklidňujícího jen pro sebe.

Měl pocit, jako by mezi nimi byla neviditelná membrána, která ho nikdy nepustila až na dřeň. Nikdy mu nepatřila tak docela, bezvýhradně.

Někdy ho to trápilo, často měl pocit, že patří jen a jen sama sobě. Ne však sobeckým způsobem, jako by v sobě měla uvězněné divoké zvíře, které ji ubližovalo. Proto se snažil chránit ji,  jak nejlépe uměl.

Po obloze se proháněly černé mraky, pokoj zešeřel

Zapálila několik svíček, šero změklo.

„Zdřímnu si, ano? Budeš mě držet?“

Držet mě, znamenalo držet v náručí. Malou a schoulenou. To měl moc rád, tehdy mu patřila nejvíc, víc než při milování.

Vítr se zuřivě opíral do okenních tabulek, v komíně skučela meluzína.

Tiskla se k němu zády, měkoučká a voňavá. Hladil ji po vlasech, vzrušil se.

Stávalo se to často, ta bezbrannost ho vzrušovala přímo neskutečně.

Věděl, že by ji měl nechat usnout, že v noci spala jen dvě hodiny, tlak však narůstal.

Přejel jí hřbetem palce vzadu na krku. Zareagovala okamžitě. Ten přerývaný sípavý nádech. Začal jí líbat ramena, tiše sténala. Věděl, že už je vlhká. Ta okamžitá reakce jejího těla ho nikdy nepřestávala udivovat.

Blížil se rty k magickému místu na krku. Pošimral jazykem obratel. Tělo se jí rozechvělo kopulačními pohyby.

Otočila se k němu tváří. Zorničky měla rozšířené, rty oteklé, aniž se líbali. Kolenem třela jeho naběhlý úd. Chutnala slaně, jako by plakala. Jemně líbal plné rty, vychutnával jazyk. Už se nechvěla zimou, chvěla se touhou.

To ho fascinovalo, ta její divokost u milování, smyslnost. Vypadala tak nevinně, nikdy by neřekl, kolik vášně v sobě skrývá, pokaždé ho to překvapilo.

Zbožňoval její ruce na svém těle.

Malé bílé ruce, na kůži velkého černého muže.

 

 

 


14 názorů

Jani Vesper
14. 09. 2017
Dát tip

To je v pořádku, stejně bys mi asi nic jiného neporadil. Možná se to časem rozběhne, nebo se to spraví restartem.


Kočkodan
14. 09. 2017
Dát tip
Mezitím jsi byla v dobrých a ochotných Irciných rukách (mozná rukou). Já z urcitých duvodu stejne nejsem pro podobné dotazy úplne kompetentní partner.

Jani Vesper
14. 09. 2017
Dát tip

OK, v pořádku.


Gora
14. 09. 2017
Dát tip

Aha, tak to by se vpravo vedle toho mělo otevřít - a tam uvidíš, kdo se k dílku vyjádřil, a kliknutím se přeneseš...ale někomu to asi blbne, já mám toho času asi sedm kritik - zaseklých, a závada je kdesi na mém přijímači:-)


Jani Vesper
14. 09. 2017
Dát tip

Ne, mám ji žlutou, "Nové kritiky" nefunguje. Když rozkliknu, nevyskočí nic. už je tam číslo 5.

Ale to je jedno.


Gora
14. 09. 2017
Dát tip

Myslíš asi červenou klikací:-) Měla by snad fungovat.


Jani Vesper
14. 09. 2017
Dát tip

Jsi milý. :)

Ta rubrika "kritiky" ta žlutá klikací mi nefunguje. Asi se s tím nedá nic dělat, že?


Kočkodan
14. 09. 2017
Dát tip
Ano, myslel jsem "hezké". A ze ses pred chvilkou smála, to také zrovna nebylo nehezké.

Jani Vesper
14. 09. 2017
Dát tip

Díky. Smích.


Kočkodan
14. 09. 2017
Dát tip
Jo a jeste te jako novicku vítám mezi námi. At tady co nejcasteji spokojene mrucís a brzy zdesene nepádís pryc. (mrkající smajlík)

Jani Vesper
14. 09. 2017
Dát tip

Myslíš, hezké? 

Proč? Mám ráda vítr. :)


Kočkodan
14. 09. 2017
Dát tip
Já si neoriginálne vypujcím od Gory to prídavné jméno. Ale mám trochu vítr z(e) tvé reakce - nerad bych te stejnou chválou nudil (nebo dokonce nastval)... ;-)

Jani Vesper
14. 09. 2017
Dát tip

Děkuji velice. Opraveno. :)


Gora
14. 09. 2017
Dát tip

Hmm, hezké. Napsala bych při milování, ne u. Ještě: nikdy by neřekl kolik vášně - před kolik čárku.

Cítím vůni podzimního vřesoviště:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru