Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vážky

Výběr: a2a2a
05. 01. 2018
19
13
763
Autor
Lnice

otiskem snopců

v miskách vah

nehmatně hřímá

protiklad

 

o chybách v koutech

bílých knih

o zchromlé chvíli

nehodných

 

na vážkách

vězí slovo zlatě

 

na vážkách

ticho poslouchá tě

 

a křídlo jen třímá za oprať


13 názorů

Lnice
09. 01. 2018
Dát tip

díky a2a2a...přesně tak byla napsána, tak mám radost, že je to na ní poznat.-)


a2a2a
09. 01. 2018
Dát tip

Báseň jako tečka za vážným okamžikem.


Lnice
09. 01. 2018
Dát tip

Silene, tarijensis, díky za zastavení...*


tarijensis
08. 01. 2018
Dát tip

už to tu padlo-tajemná, melodická, krásná,  bez zřejmého významu, pro slova samotná, nesoucí něhu i dráždivý protiklad....

jen to ,,oprať,, mi tam uplně nesedí, ale může být :-)


Silene
07. 01. 2018
Dát tip

Jazýček milovnice významových posunů se nutně mlsně zachví.


Lnice
07. 01. 2018
Dát tip

Lyryku, Knihomole, Goro, Evži, Kočkodane moc díky, za zastavení...jsem ráda, že se líbí.-)

atkij, moc díky za delší komentář, je to tentokrát opravdu spíše uklidnění emocí...

qíčalo, děkuju za připomínku, za zastavení, vážím si.-)


Kočkodan
05. 01. 2018
Dát tip
Byl jsem hodně na vážkách, jestli mám svůj komentář vůbec odeslat, protože mi připadal ještě málo pitomoučký. Ale nakonec jsem se rozhodl, že přece jen jo. ;-)

Líbí se mi. /T


Gora
05. 01. 2018
Dát tip

Líbí.


snivé, melodické


atkij
05. 01. 2018
Dát tip
Hodne pocitova zalezitost ... skladam si mozaiku... sama se musim rozhodnout v jakych stopach se vydat. Protoze zde vic, nez urcity dej, hraje prim prave urcita emoce ... snad neco jako stav rozhodovani, odejit, mlcet a zustat... pro obsahovce neni... i pro me je, rekla bych, trochu na hrane. Ale libi se mi, jak tise basnis, i kdyz treba smutne, slova halis do sifonu, hladis.

Lyryk
05. 01. 2018
Dát tip

mám rád takové tajemné texty .-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru