Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prosím Ťa

23. 02. 2018
6
14
1218
Autor
zvedavec

(Lk, 11, 24-26)

Zastať .

Nekonať.

 

Otvoriť oči a pozrieť sa.

 

Zbaviť sa preludov

a nemých povrazov.

 

Plné vyprázdniť,

prázdne perlou zaplniť.

Čo nejde bez Boha.

 

A prejsť  po vode.


14 názorů

Umbratica
01. 03. 2018
Dát tip

Kniha Tao te ting říká o Tau : objevíme ho,až už o něj nestojíme. To platí i o kamenných motýlech na trůnu mečové královny. Třeba oživnou,až to bude královna nejmíň čekat.

Jinými slovy : nejsme pány vlastního osudu a nejsme třeba ani pány vlastního psaní. Někdy "to přijde" překvapivě a nečekaně a v době ,když už nad sebou děláme kříž.


zvedavec
28. 02. 2018
Dát tip

vítam Ťa, Oldjerry


Oldjerry
28. 02. 2018
Dát tip

To báseň jak Morseovka - kde ovšem každá z teček a čárek má obsah...T


zvedavec
26. 02. 2018
Dát tip

Zdravím Vás Dodola a Umbratica :), vďaka za návštevu.

prejsť po vode znamená pre každého niečo iné, čo sa nedá "len tak​" urobiť.Kto dokáže urobiť to podstatné, vytúžené, čo sa ale nezdá byť reálne?

Naša samotná vôľa nestačí, ako píšeš.

A napriek tomu aj mne osobne sa už v niektorých oblastiach počas rokov v živote (tak, ako píšeš, malými krokmi a asi aj s pomocou zhora) podarilo dosiahnuť aj také, čo mi silou vôle kedysi nešlo. 


Umbratica
26. 02. 2018
Dát tip

A prejst' po vode .   - Pěkně se to řekne , pěkně se to napíše. Ale kdo to dokáže ?  Možná se dá po vodě přejít postupnými kroky pomocí malých úkolů , které budeme plnit jeden za druhým.

V tarotu má Královna mečů na zápěstí zbytky přetrženého řetězu(ztráta iluzí,klamného vidění světa)a v pravici meč(rozum). Její síla ale závisí na tom,jesli obživnou kamenní motýli na jejím trůnu.    Samotná vůle nestačí.   Tip. 


Dodola
25. 02. 2018
Dát tip

každé slovo je jako přikování do přítomnosti. Ráda jsem pobyla.


zvedavec
23. 02. 2018
Dát tip

Vďaka, návštevníci  za čítanie :)


Danny
23. 02. 2018
Dát tip
zajímavý podnět na duchovní cestu.

Lerak12
23. 02. 2018
Dát tip

Téměř ůvaha. Líbí se mi to.


zvedavec
23. 02. 2018
Dát tip

:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru