Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S Průšou už nikam nepojedu!

27. 02. 2018
9
13
733

Hned druhý den v kempu u Lužnice jsme s Průšou zašli přes les do vesnice a zasedli jsme na chvíli do hospody. Potom jsme se stejnou cestou vraceli k řece. Trochu se mi motala hlava, ale směr jsem udržel.

Průša rovněž udržel směr, ale neudržel sám sebe v mezích slušnosti nebo snad přiměřené nevšímavosti k lidem okolo. Průša, když se napije, začne být až děsivě drzý.

Takto jsme přišli do kempu a hned na začátku seděla nějaká mánička u auta a kouřila. Průša hned na ní: "Dej mi šluka!" Styděl jsem se.

Pak tam někde u stolku seděl pantáta v trenýrkách, na chlebu kusy lančmítu a večeřel. Průša na něj: "Dej mi kousnout!" Jak já se za něj styděl!

Šli jsme dál kempem, byl tam velký stan, rodinný, přes vchod pověšený igelit, a zrovna jak procházíme kolem, zafoukal vítr, igelit se odhrnul, tak koukáme, seděla tam matka a kojila mimino.

A Průša hned na ni... ne, já už s Průšou nikdy nikam nepojedu...!


13 názorů

Lakrov
18. 04. 2018
Dát tip

 Pobavilo. A možná by naopak stálo za to s Průšou někam jezdit.  Přibyly by náměty. Průs.. šou :-0  Tip.  


a2a2a
04. 03. 2018
Dát tip

Máš smysl pro humor a cit pro jeho vyjádření


Zuzulinka
28. 02. 2018
Dát tip

o co si neřekneš, to nemáš:-)


Lerak12
27. 02. 2018
Dát tip

Téma na dvou nohách. To je mazané.  Pobavils a ten konec má značkový uzávěr!


Kočkodan
27. 02. 2018
Dát tip
Nechci Průšovi křivdit, ale zdá se, že má přece jen větší předpoklady k somráctví než k sommeliérství.

Diana: Průša jako sommeliér... odvážná myšlenka


Kočkodan: Ve své úchylnosti ztrácí soudnost a dobrý vkus...


Gora: To by pak už nikdy nepřišel


agáta: Proto si ho tak často najímám :)


Diana
27. 02. 2018
Dát tip

Průša by se uplatnil jako ochutnávač nějaké ohrožované vzácné osobnosti - a to ty nejsi ;-)))*


Kočkodan
27. 02. 2018
Dát tip
No nevím, ale Průša už nebyl žádnej mladej cucák, tak by měl vědět, že většinou není moc dobrý to míchat...

Gora
27. 02. 2018
Dát tip

To mi připomíná historku - jela jsem s tátou a malým bráškou před lety na prázdniny, seděla tam i cizí paní se zásobami jídla, bráška se předváděl, co to dalo, a když milá paní vyndala z tašky jablko, bráška si stoupnul před ní a pronesl: Davaj! Paní se zasmála a jablko mu dala, ale od táty chytil facana, a to nás nikdy nebil:-)

Třeba by taková lekce pomohla tvému kamarádovi...


agáta5
27. 02. 2018
Dát tip

Průša je úchyl :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru