Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malyj? Nět - on balšoj!!

19. 03. 2018
4
8
503
Autor
Kolobajda

 

Malyj? Nět on balšoj!

PUTIN  PUTIN  PUTIN !!

I jiščo raz – RASPUTIN !!!

 


8 názorů

agáta5
21. 03. 2018
Dát tip

tak hlavně, když to dopadlo dobře :)   to víš, platící a hodný důchodce oni potřebují :)


Kolobajda
21. 03. 2018
Dát tip

Agi, věřím vám! Já měl písmácký útlum, protože jsem řešil problémy s přemístěním maminky (včera měla 91) z jednoho Domova do jiného. Z Darkova (15km) do SeneCura, do kterého to mám 10 minut pěšky. A Darkov se bránil zuby nehty.


agáta5
21. 03. 2018
Dát tip

ale pochopili bychom to my, co tě čteme... trošku nám věř :)

vymalováno budeš mít, až nebudeš mít nápady a ty pořád máš, tak si ty věčný časy nech na indy :) 


Kolobajda
21. 03. 2018
Dát tip

Ahoj Agáto, dlouho jsem tu pauzíroval. Už mám vymalováno. Na věčné časy.  O té verzi (jak píšeš) jsem uvažoval, ale třeba by to někdo nepochopil (při mé pronikavé inteligenci)   ; -))


agáta5
21. 03. 2018
Dát tip

bych asi ten třetí řádek  upravila, pointa se zvýrazní: a jiščo RAZ PUTIN...  dobrý nápad :)


Hlavně, že se s Milošem máme dobře a bude lépe a Vláďou na věčné časy. /T


Kolobajda
20. 03. 2018
Dát tip

Puta, puta, puta... A někteří šli k urnám docela dobrovolně!


Kočkodan
19. 03. 2018
Dát tip
Putin Putin Putin – ano, tak se teď svolávali voliči k urnám. To bylo žrádlo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru