Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zobudená spomienka

31. 03. 2018
8
11
1207

rodičia ťahajú za ruky ospalé dieťa

večerným mestom plného tieňov

z návštevy

 

zrazu popobehnú

kozička vyskoč!

zakričí tato

 

dievčatko zodvihne nôžky

smeje sa a letíííí


11 názorů

toto bolo milé, prečo ty vlastne nepíšeš, Andělka? ide ti to


Andělka1
31. 03. 2018
Dát tip

A já si vzpomněla , k té chůzi - jak u nás na vsi každé ráno kolem půl osmé spěchali do školy dva učitelé, manželé, já stávala  v tu dobu s dalšími na zastávce autobusu a pokaždé viděla za učiteli, mými bezva  kamarády - za nimi vlající fáborek. Jejich dítě!!! Vedli HO mezi  sebou, každý ho držel za jeho jednu ruku, do školky. Též nedokázal najít metodu pohybu mezi spěchajícími rodiči, tak za nimi VLÁL...:-)).


možno, Karol

väčšinou od tety Pavly, z baru som sa vracala oveľa neskôr bez rodičov k rodičom, Ľuboš :)


Kočkodan
31. 03. 2018
Dát tip
Já jenom doufám, že jste se tenkrát večer nevraceli z návštěvy baru. A trošku jsi mi připomněla Pepu Vyskoče ze Švejka. (smajlík starého kozla)

Lerak12
31. 03. 2018
Dát tip

 Je pravdou, jak nám v hlavě uvíznou dětské drobničky zdánlivých banalit. Možná jsou to poutka k budoucímu rodinnému sdílení ...kdo ví? Milá vzpomínka.


vitajte u mňa - Iva, Irča,nascheanou a hanke ďakujem aj za tlmočenie :)


nascheanou
31. 03. 2018
Dát tip

ach tak, díky moc!


8hanka
31. 03. 2018
Dát tip

tiene - stíny


nascheanou
31. 03. 2018
Dát tip

vidím, jak moje znalost slovenského jazyka upadá... :( co to je tieňov?


Gora
31. 03. 2018
Dát tip

hezká vzpomínka...


zvedavec
31. 03. 2018
Dát tip

:) pamätám si, ako som nedokázala nájsť metódu pohybu vedľa rodičov, ak sme kráčali držiac sa za ruku, beh bol prirýchly, chôdza pripomalá


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru