Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fázové iskrenie

01. 04. 2018
1
1
760
Autor
Per

Kazdu pravdu casom vymeni nova pravda..dnes je zaklad energia.. o 100 rokov zistime ze energia je len cast niecoho vacsieho ..

 

(Pri vykopavkach akademie na znicenej planete, boli objavene magneticke pristroje,z ktorych sme dostali nasledovne.)

 

Zem 2189

Wikipedia:

FAZOVE ISKRENIE

 

          Fazove iskrenie, alebo “Spojivo“ je castica rady I s nulovou hmotnostou pri nulovej rychlosti. Bola objavena v roku 2140 na urychlovaci 1X21 ktory obopina Merkur. Tato exoticka castica ma 100040 vlastnosti rozneho druhu,z toho su len 2 pre cloveka pouzitelne. Prva je, ze sluzi ako pomocka pri opise obsahu trojuholnika bez pomoci pytagorovej vety . Ta druha je trochu vznesenejsia. Ma charakter presviedcat hmotu a energiu k vlastnostiam, ktore su v rozpore so zakonmi termodynamiky. Fazove iskrenie vznika pri premene hmoty na antihmotu pomocou Gaussoveho paradoxu. Je zaujimave ze uz len jeho vznik porusuje rovnovahu medzi akciou a reakciou. Ono tozit „spojovo nema ziadnu hmotnost a kedze moze existovat aj pri nulovej rychlosti ma aj nulovu energiu. Zatial nechapeme jeho podstatu,ale sme presvedceni, ze je to akysi zakladny program hmoty, alebo lepsie povedane programovaci jazyk.

Predstavme si cistu energiu,napr elektron a pozitron anihiluju a vzniknu 2 fotony. Foton mozme chapat ako maltu z ktorej pomocou “Spojiva“ mozeme pospajat akukolvek znamu casticu.

Cize anihliaciou n elektronov mozme napriklad vytvorit proton len spravnym dosadenim Fazoveho iskrenia.

Presne interakcie Spojiva a energie nie su zname,ako aj nie je znama presna manipulacia so Spojivom.

Skladovanie je nemozne,pretoze spojivo vznika len na kratky cas pocas Gaussovho paradoxu a hned sa straca, pokial nie je nablizku volna energia.

          Ludstvo caka este vela casu a pokusov. Verime, vsak ze sme len krok od novej epochy ludskeho poznania.

 

Ane Lene- Velitel vykopavok organizacie spojenych svetov Eoe


1 názor

"zero" ... ať "přestanu existovat" jestli tohle někdy poberu...

ahoj :-) Japonec ?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru