Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ležím..

01. 04. 2018
2
3
637
Autor
Per

Ležím na úzkom oceľovom prstenci obopínajúceho vrch dvesto metrov vysokého komína .

Komín leží v obrovskej fabrike,ktorá už dávno nefunguje. V meste v ktorom nikto nebýva.

Stráži ju par psov,ktoré  počujem zdola často štekávať. Asi len zdanie.

 

Nič už nevidím,je večné šero a cez smog a hmlu zdola presvíta len svetlo  zhrdzavených lámp.

Nemôžem sa ani pohnúť,pretože nie je kam..

V myšlienkach som v minulosti. Pri pekných veciach. Žijem tam.

Smutná pieseň je počuť v diaľke. Ozýva sa celým svetom

 

Ta bolesť je úplne zbytočná,na nič nadväzujúca,s ničím súvisiaca.

 V prázdnote ,sama sebe hlinou aj hrnčiarom..vez pointy,zmyslu,či účelu.

 

 

Dole vedie len jediná cesta


3 názory

Lakrov
14. 05. 2018
Dát tip

Interpunkční znaménka, jako je tečka, čárka, středník, dvojtečka se píší bezprostředně (bez mezery) za poslední písmeno slova, po němž následují. Za nimi pak následuje mezera předcházející dalšímu slovu. V tomto textu je to na několika místech naopak nebo nebo bez mezer (...už nevidím,je večné... ; ...V prázdnote ,sama sebe...)


Per
12. 05. 2018
Dát tip

co znamena "špatné grafické úpravy interpunkce" ?


Lakrov
30. 04. 2018
Dát tip

Myslím, že ten textík má určitou apokalyptickou atmosféru, kterou v však  v mírně cizím jazyce (a pod vlivem oné špatné grafické úpravy interpunkce)  nedokážu posoudit. Přeju lepší čtenáře.  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru