Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Často sa strácam

04. 04. 2018
7
11
1125

ubytovacie oddelenie

zatvárajú mi pred nosom

je večer

zostávam s veľkou taškou

na intráku bez kľúčov

 

lovím v pamäti

číslo izby kamarátky

nič len tma

od dverí do dverí stláčam kľučky

nikoho nepoznám

 

posledný vlak dávno odišiel

chytá ma panika

kde prečkám noc

samotná

 

neznámi ľudia

neznáme ulice

neznáme pocity

 

nepatrím nikam

dočista vytrhnutá ako zub

 

ráno si lámem hlavu

čo mi chcú

tieto chronické sny

pošepnúť


11 názorů

jaj,to mám veeeeľkú radosť, Um


Umbratica
05. 04. 2018
Dát tip

Chtěla jsem podobnou vzpomínku zachytit v sonetku Rychlíkové blues.Nejprve ten sonet měl velmi podobnou atmosféru jako tahle tvoje báseň,ale čtyři dny jsem to přepisovala,aby to bylo (možná) zábavné a rýmově dokonalé a tak ta básnička nakonec zmutovala v cosi zcela jiného.   Jsem ráda,že tady je přesně zachycena autentická atmosféra,do které se dokážu velmi dobře vžít.   Tip.


Ľuboš :)

Andělka, zaujímavé


Andělka1
04. 04. 2018
Dát tip

Je to velmi léčivé - i ve snu. Já si myslím.  Ztratit  na chvíli břehy. Nemít jistotu. Už jsem zažila několikrát, vždy to posune dál. Ale jak se strašně bojím, přesně jako Ty, GÁBI. Kryštof  KOLUMBUS TÍM, ŽE NEVIDĚL NĚKOLIK MĚSÍCŮ BŘEHY - OBJEVIL AMERIKU, POSUNUL SVĚT DÁL. Brr...ale to muselo a musí být hrozně nevidět břehy...nemít jistoty, světýlka naděje, mapy, spojení...stále stejný pocit..brr...jen tak ovšem nezatuhneme, jdeme stále dál.


Kočkodan
04. 04. 2018
Dát tip
Také Gabi netuším, to už spíš viem, čo bych ti pošepnul ja... :-)

Karol :)


Lerak12
04. 04. 2018
Dát tip

Na takové případy se vždy hodí, projít rekvalifikačním kurzem bezdomovce. Za půl lahve rumu s korábem a půl metru kabanosu jsem kurzem prošel za jedna. Jsem už po usnutí flexibilní a připravený na všechno. 


aleši, pod strechou a v teple sa ti dobre učí, aj tridsať rokov, ale ja, sama v noci, úbohá :)


to mám taky...celoživotně se mi občas zdá, že se musím naučit na zítřejší zkoušku...třicet let od promoce...:o)


neprišla! a snívajú sa mi s rôznymi obmenami doteraz


zvedavec
04. 04. 2018
Dát tip

a prišla si na to?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru