Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aj na teba dnes niekto myslel

05. 04. 2018
8
7
848

myšlienkovým chaosom

presvitajú mená

nad niekým sa zamyslím 

iných letmo vnímam

 

blízki

menej

aj tí čo už nežijú

okupujú podvedomie

premenlivou intenzitou

zväčša

sotva sekundovým mihnutím

 

ktovie koľkým mútim hlavu ja

isto nie je človeka

na koho by

nikdy nikto nepomyslel

iba tak

 

 


7 názorů

presne tak, Karol, myslieť v dobrom, spomenúť si, pripomenúť...


Lerak12
05. 04. 2018
Dát tip

Myslet na někoho můžeme v mnoha obměnách.V Tvé básni je to spíše optimistická záležitost.


vďaka, Čudlo

čakala som podobnú reakciu, domýšlivý kočkodánku, akoby som mohla na teba zabudnúť, keď sa mi pripomenieš svojim osobitým komentárom pod každým textom :)


Kočkodan
05. 04. 2018
Dát tip
Však já moc dobře vím, že na mne myslí jistá Gabika z Trenčína. Odhaduji, že to je denně tak nejmíň hodinka. ;-)

Čudla
05. 04. 2018
Dát tip

/*


pekne, Andělka, môj obľúbený úryvok si mi pripomenula


Andělka1
05. 04. 2018
Dát tip

To je hezká myšlenka, nikdo není sám, vždy na něj někdo myslí, vzpomene, jsme propojení - jak už psal Hemingway . Nikto nie je ostrovom samým pre seba; každý je kusom pevniny, kusom súše; a ak more odmyje hrudu, Európa sa zmenší, akoby sa stratil výbežok zeme alebo sídlo tvojich priateľov či tvoje vlastné; smrť každého človeka umenší mňa, lebo ja som súčasťou človečenstva; a preto sa nikdy nepýtaj, komu zvonia do hrobu; zvonia tebe." 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru