Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Preč od cely introverta

23. 05. 2018
6
11
965

zachytím slabé ťukanie o blízkosť

obchádzam puzdro

vraciam klop klop klop

tajomný

len každé tretie vpustí dnu

 

naliehať nemá zmysel

nevidno jedinú trhlinu

na koľko skokov nepočuť úzkosť

skúšam útekom

 

 


11 názorů

1995? to byl pravěk...:o) dva roky před písmáckým letopočtem...:o)

kdybys jela do Prahy, dej vědět, sejdeme se u Myšáka...:o)

 


ja viem, v ktorej kaviarni pobýváš, počkaj, až raz prídem do Prahy! naposledy som tam bola v roku 1995, to som ešte netušila o tvojej existencii


vy mě ještě neznáte...ale až mě poznáte...:o) introvert rojko. to je dobrá kombinace...:o)


obaja ste krásni, každý po svojom


agáta5
24. 05. 2018
Dát tip

ale Aleš je krásný introvert :)  já rojko můžu posoudit :))


agátka, vďaka, že si sa podelila!

aleši, vy teda prekvapujete! agátka rojko, aleš introvert :)


taky jsem introvert...:o)


agáta5
24. 05. 2018
Dát tip

jj, s introvertem jsem žila pět let, s extrovertem dvacet pět...obojí mě obohatilo hihi ... ten introvert třeba tři dny nemluvil a člověk netušil proč... tedy já tušila, protože jsem asi zlobila :))  extrovert mi zase vyblinkal všechno, i to co jsem nechtěla ani tušit... to si nevybereš :))

dnes se úspěšně vyhýbám oběma.. jen mi osud nadělil syna-introverta.. před tím neuteču... tak dělám klop klop klop a občas uteču :))

dneska jsi mě moc potěšila  


pekne veršuješ, Karol

klepej, Lubošu, klepej, pochvalné klepání já ráda :)


Kočkodan
23. 05. 2018
Dát tip
Já (stále větší introvert) ti zkusím naznačit, že se mi tvoje klepavé dílko líbilo. Pokud se ti nebudu eklovat, tak tě mohu i pochvalně poklepat po rameni. ;-)

Lerak12
23. 05. 2018
Dát tip

Že vítězem je ten, jenž nedobytný má lásky hrad ? Snaživce nasycená tpělivost opustí, když přestane mít hlad.

Ten pěkný ironický zavěr se Ti povedl. Usmívám se.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru