Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem

05. 06. 2018
0
1
295
Autor
RaKu

Úryvek . )

Od rána skoro nevolali.

   Na kraji háje se koná oslava 300 let postavení kaple Svaté Anny.

Sedím v ovocné zahradě u kamenného stolu.

   Jarda odjel vyzvednout Thajku na Hlavní nádraží.

Vše se tváří slavnostně. Občas se tu motá malý Kubík. V dáli hřmí.

V poledne jsem na oslavu zašel, pozdravil pár známých, dal si kančí guláš, o něj si spálil patro.

   Shlédl zkoušku šermířského divadla. Potkal jsem zrzku Krystýnu s prckem. Prohodil pár slov. A vrátil se do Oázy. Piji kávu. ) Hudba od háje se sem line předbouřkovým povětřím. Nikdy jsem nebyl sám. Je to skvělé.

 

Něco o Krystýně.

chodí občas na pivo s kamarádkou za kterou obvykle později přijde přitel.

Nebývá vídána často, jen dětské akce navštěvuje. Vždy sama, s dětmi.

Její manžel? Nevím, nejspíš asi příliš vědecký typ.

      Dnes odpoledne jsem vzal souseda, deštník a vyrazil na jedno pivo, na onu oslavu. Rozpršelo se. Krystýna běhala se svými dětmi, po trávníku, v dešti, Vypadalo to hezky. Z reproduktoru hrála nějaká blbost, ale bylo to o lásce. Líbila se mi, smála se, jen ten hlas Lenky je hezčí. Odešla s dětmi, v tom největším dešti.

 

Něco o Thajce.

Přijeli okolo druhé a od té doby Thajka s Jardou nejsou vidět. Jen před pár okamžiky Jarda vyběhl a strašně hulákal.

  To Max, vždy když je návštěva. Musí něco provést. Je to škodolibý kocour. )

 

Oáza a strava.

Toto mi připomněly do okna mi vonící bramboráky. ) Mám slíbené. Mí spolubydlící sou velmi milí a bystří lidé. Je třeba jim jejich laskavosti (například. v podobě bramboráků) oplácet.

  Občas pozvu Martina na jedno pivo. Na jídle se dá hodně ušetřit. Jenom k večeři si musím dát slušné Francouzské víno.

Jednoho dne se mnou asi rupne postel. )

 

Chtěl jsem říct, že se mám fajn. Občas lehce stres, ale to má každý.

 

1 názor

K3
05. 06. 2018
Dát tip

Jako úryvek to moc neříká. Statický popis děje. Buď je lepší dát celé, nebo kategorie próza na pokračování...?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru