Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už sa nebojím

18. 06. 2018
12
14
1087

most cez rieku žiadny betón

udupaná hlina nie na šírku

len dĺžku chodidla

miesto zábradlia plot z pletiva

 

rúčkujem

kladiem nohu pred nohu

mám obavy

nepozerám dole ani späť

pred očami cieľ

 

za vodou je ďalej

než sa zdalo

 

som tam!

po prvýkrát v bezpečí skôr

ako ma strach prebudil


14 názorů

tiež lietam a skáčem, okienkom som ešte neliezla, dám vedieť, či sa zadarí :)


reinka
19. 06. 2018
Dát tip

Já mám tu výhodu, že mám křídla nebo že skáču minimálně deset metrů do dálky a divím se, že jiným to nejde :-))) Občas ale neprolezu okýnkem, kterým prolezou i tlusťoši...***


Lerak12
18. 06. 2018
Dát tip

Klidně, Gábi, bych si tipnul, že jsme si ještě blíž. Někdy tomu tak bývá, že lidem startují ze srdcí virtuální tryskáče.


pozri, ako sme sa ťukli, Karol - 12.09, iba sekundy nás oddelili :)


Lerak12
18. 06. 2018
Dát tip

... Za vodou je ďalej než se zdalo. Hmm. Pěkné. Už několikrát jsem se zřítil z lávky do proudu dne. Ten můj lekavec budík když vykřikne a ručičkama mě postrčí...


Jarko, ještě není všem dnům konec

dobre som to napísala?


revírník
18. 06. 2018
Dát tip

Tos měla štěstí. Velká výjimka. Já nepamatuju, že by se mi něčeho ve snu podařilo dosáhnout. Každý pokus - marnost nad marnost.


agáta5
18. 06. 2018
Dát tip

:)))) no vidíš a já ještě trošku váhala :)))


že asi...všetci to tu vedia, len ona o tom pochybuje :))))

nebi ma agátka, já už budu hodnáááá 


agáta5
18. 06. 2018
Dát tip

já si občas v tom strachu uvědomím, že spím.. a poddám se tomu, je to tak osvobozující a většinou to dopadne dobře, budím se spokojená... což je divný, asi jsem cvok :)))


svatá pravda, Luboši, pozdravujem všetkých


Kočkodan
18. 06. 2018
Dát tip
Platí známé dvojrcení - hlad je nejlepsí kuchar a strach nejhorsí budík.

Andělka1
18. 06. 2018
Dát tip

Takto jsme v Kyrgyzstánu přecházeli klády přes rozbouřené řeky v horách. To ani ty mnostiky nebyly...chicht..ALE LEZLI JSEM PO ČTYŘECH!!!I to je řešení ...chicht...Můj nejmladší, byl tam se mnou, náp nejdříve též ovšem na čtyřech popřenášel batohy...A ta úleva, když jsem udítili pevný břeh...TAKTO NA ČTYŘECH LOZÍM VŽDY V pOBYTU VE TMĚ...a ta úleva, když cítím rukama záchod, či stůl atd...hOLT JSEM BYLI MILIONY LET NA ČTYŘECH...CHCIHT..

 


adrenalinová dovolená...? :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru