Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návštěvy

18. 06. 2018
16
18
1215
Autor
Musaši

 

 

Dcera

 

Domov důchodců -

Berle mají návštěvu

Běžkařské tyčky

 

 

Pravnuk

 

Směrem k domovu

mezi chodci s chodítky

kličkuje skateboard

 

 

 


18 názorů

:-), skutečně pěkné...


Musaši
25. 03. 2021
Dát tip

Já nepíšu moc autentických haiku, ale tohle je opravdu skutečnost zachycená do sedmnácti slabik.


Děkuji, denně vidím pod okny...


Musaši
27. 06. 2018
Dát tip

zvedavec,

díky za típek.


zvedavec
27. 06. 2018
Dát tip

:)


Musaši
20. 06. 2018
Dát tip

atkij,

k tomu haiku o berlích a hůlkách mě inspiroval obrázek,který vídám takřka denně : osmedesátiletá matka a šedesátiletá dcera na lavičce vedle sebe a - berle a tyčky také vedle sebe ,opřené o opěradlo.

 

Diano,

život sám kreslí obrázky.

 

Vesuvanko,

město,,kam jezdím nakupovat,je moderní. Mezi chodci tam sviští kolečkové brusle a skateboardy a mezi tím vším se občas prodírá i nějaké to kolo.Cyklisty ovšem městská chytá a možná i trestá. Za to s pouličními opilci není schopná udělat nic. Na ty je krátká..

 

Jeffe,

už se těším,až mi budou drony doručovat balíky. Lokalizují mě a hodí mi balík na hlavu.

 

Kolobajdo,

kličkování zachraňuje život a to nejen zajícům,ale i motýlům. Mám na zahradě lejsky šedé,kteří motýli chytají,ale podaří se jim to málo kdy.

 

Marcelo,

přetl jsem si tvou báseň a vidím,že někdy opravdu píšeme ty a já trochu podobně. Koment máš pod básničkou.


Marcela.K.
20. 06. 2018
Dát tip

Fajn...moc fajn a celkem jedno, jestli je to, nebo není haiku :-)

Připomněl jsi mi tuhle mojí... http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=392773


Kolobajda
19. 06. 2018
Dát tip Radmila Marie

Směrem k lesu   ---   mezi pejsky s vodiči  ---   kličkuje zajíc...   /**


Jeff Logos
19. 06. 2018
Dát tip

To byl ale shon, když dědka do starobince dopravil dron.


on se ten dvourychlostní svět projevuje i mezi cyklisty a auty...proto raději jezdím na kole mimo silnice (a mimo chodníky...)  


vesuvanka
18. 06. 2018
Dát tip

Obě haiku pěkně napsaná, TIP. Zaujal mě i Tvůj první komentář, že v domově seniorů je přísně zákaz pohybu na kolečkových bruslích, který není respektován. Připomnělo mi to jiný zákaz, který bohužel není přísný a samozřejmě se také nerespektuje, a to jízda cyklistů po chodnících - zde se, podobně, jak píše Aleš,  setkávají také dvě různé rychlosti a  vlastně i dva různé světy.


Diana
18. 06. 2018
Dát tip

Dobře vystiženo :-)*


atkij
18. 06. 2018
Dát tip Radmila Marie
Na jižní straně siesta - berle stíní hůlky na nordic walking :)

Musaši
18. 06. 2018
Dát tip

Ted´ jsem pro Backa napsal imrovizaci "Svět v pohybu". Ta zase spojuje pohyb zdánlivý a pohyb skutečný.


Musaši
18. 06. 2018
Dát tip

Aleši,

někdy mívám pocit,že mi čteš myšlenky. Původní název pro to druhé haiku totiž zněl "Dvourychlostní svět".


představuju si několik zaparkovaných kolečkových křesel a nad nimi ceduli ZÁKAZ JÍZDY NA BRUSLÍCH... dvě různé rychlosti, dva světy...


Musaši
18. 06. 2018
Dát tip

Díky,Andělko. - Zároveň jsou to ale haiku přímo ze života. Do domova seniorů,kam chodím skoro každý den za rodiči,jezdí někteří vnuci a pravnuci skutečně bud´ na skateboardu nebo na kolečkových bruslích.Však je také na dveřích domova nápis : v domově seniorů je přísně zákaz pohybu na kolečkových bruslích.


Andělka1
18. 06. 2018
Dát tip

Dobré metafory....super..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru