Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak se do ozývá volá, tak se z ozývá lesá

19. 07. 2018
9
11
1030
Autor
nascheanou

Zakuklila jsem se v ozývá.

„Co to je, ozývá?“, ptal se Pierot a já mu vysvětlila, že ozývá je abstraktní místo, kam se schovávám, když mi není dobře. Je to něco jako tajemná zahrada, malý bunkr z krabic a z prostěradel uprostřed pokoje.

„V ozývá často lesám.“, říkám Pierotovi.

„A co to je lesat?, ptá se Pierot.

Pierot je malý kluk, který se na mě nalepil asi před čtyřmi dny. Potkali jsme se na poli, kde jsem lesala právě po tom, co jsem šavlila hod. Byla to dlouhá noc. Pierot utekl od svých rodičů a lesáme teď společně.

„Lesat, jak bych ti to vysvětlila... Lesat je něco jako pábit, četl si Hrabala?“, ptám se Pierota.

„Pábil jsem se se svým tátou v létě na chalupě, myslím, že mi půjde i dobře lesat.“

Malý Pierot je velmi bystrý. Myslím, že nám to společně na dlouhé cestě půjde.


11 názorů

Danny
10. 08. 2018
Dát tip
tipuji dávání... nebo dávám tip... nebo... :)

K3
02. 08. 2018
Dát tip

Hezké ale krátké...


Fruhling
01. 08. 2018
Dát tip

Z nějakého neznámého důvodu mi to připomnělo první kapitoly dobrých románů.


Lakrov
31. 07. 2018
Dát tip

Ta hra se zpřeházenými slovy v názvu je hezká.  A celé je to takové "dada" (teda jestli si dobře pamatuji, co je "dada").  Poslední věta to trochu kazí, ale jinak mě to pobavilo. Dík :-)  


Gora
31. 07. 2018
Dát tip

avi


nascheanou
31. 07. 2018
Dát tip

Jasně :)


Gora
31. 07. 2018
Dát tip

 Mohu nominovat do PM?


agáta5
20. 07. 2018
Dát tip

jo, přidávám se ..tohle je něco, co rozjíždí mý kolečka jako blázen... Pierot, smutný a "velmi bystrý"  v ozývá často lesám taktéž :)


Gora
20. 07. 2018
Dát tip

Velmi pěkné!


Lerak12
19. 07. 2018
Dát tip

Dobře píšáš!  Ten Pierot  je dobrý brach.


tahle poloha se mi hodně líbí...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru