Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ktorý je dnes na rade

03. 08. 2018
6
15
1106

staručkí ľudia

ako lístie koncom septembra

farebná jeseň hreje mladších

oni sa chvejú v obave

ktorý z nich pôjde prvý

 

susedné listy vidia padať

jeden za druhým

kruh priateľov čoraz užší

spomínať dávne časy

nebude s kým

čo bolo včera zabudli

 

pochmúrne sny iba o vetre

ak zaduje mocnejšie

kto príde na rad ďalší

neistí plachí bezradní

 

je lepšie mať to za sebou

či zostať sám

posledný


15 názorů

zdravím ťa, Kájo


strrrrrrrašne - som povedala, ale nie je to také strašné, usmievam sa, pán zamračený :)


Lerak12
03. 08. 2018
Dát tip

Ano poslední. Někdo třeba i rád, ale není slušné "předbíhat!"


Lerak12
03. 08. 2018
Dát tip

Stáří neexistuje, jen věk.


mND
03. 08. 2018
Dát tip

Jak to v tom textu bylo přesně: roztopa školná, čajový klúč(?). Půlce slov tam vůbec nerozumim! Mračím se. Koukni jak strrrašně, dal jsem si fotku do profilu. Řekni Strrrašně, Slovenko. Ech, Vy!:))


máš dne nejakú roztopašnú náladu, Péťo 

já umím aj zmazané komentáre prečítať :)


áno, Ľuboš, pravdu máš

hanba? tomu nerozumiem, prečo hanba? skôr smútok, nie? s ostatným súhlas, moja mama tiež bočí od starších, akoby staroba bola nákazlivá :)

mND má dnes nejakú roztopašnú náladu :)


mND
03. 08. 2018
Dát tip

Zrušit tema, předělat název: Tak ktorý jde dnes na rande


8hanka
03. 08. 2018
Dát tip

nie je hanba byť posledným...aj pri odchode...spomínať sa dá  aj s mladšími a vôbec...zisťujem, že medzi rovnako starými mám najmenej kamarátov...ešte dlho to nechcem mať za sebou:)

 


Kočkodan
03. 08. 2018
Dát tip
Být první vzdy neznamená stát na stupních vítezu.

mND
03. 08. 2018
Dát tip

Když píšu sem, znamená to, že nepíšu jinde. Tím trpí moje porno-filosofický pohádky a... Přitom svět na ně úpěnlivě čeká! Nevím nevím, jestli děláš dobře;). Ale máš potenciál se odvinit, to vím jakbysmet. Jinými slovy - věř na podzim. Neni krajů voňavějších. Přesvědčím tě.


pozerám, že som ťa dnes rozrozprávala, nebýva to často :)


mND
03. 08. 2018
Dát tip

No tys mě dneska po ránu rozmázla. Najednou je toho všeho moc. Myslel jsem si třeba, že jsem vyrovnán s odchodem Fedora Freša, ale... neni to pravda.

 

Podzim. Výlet. Slovensko. Žltý pes. Bude tak.


mND
03. 08. 2018
Dát tip

Podle mě za to může zpěvnost slovenštiny, za všechno to... Hele, já si ten text přečtu, ale zatím mě stačil odrovnat jen nadpis. Elán, půlka osmdesátejch let. Něco tu zavonělo. Jako tenkrát třeba, když jsme prvně s Ďurindou, byť každý sám, tak sám, šel svojym mestom a...

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru