Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevybral si si tento svet

06. 08. 2018
8
9
976

nepočuť ponosy

ticho – posledné štádium bolesti duše

keď slová nenadviažu spojenie

nepomôžu

našepkávači v hlave víťazia

pripravujú o rozum

čakanie

na pár chvíľ sa pozbieraš

stojí to za pár?

 

zdržiavame ťa pridlho

čo ak očakávaš od najbližších

miesto zostaň choď!


9 názorů

mND
07. 08. 2018
Dát tip

Ej. Všichni si dovedeme představit svět lepší. Ale za jedna, tenhle taky neni zas tak špatnej, a za dvě, děláme pro vytvoření jinýho aspoň ve svejch představách (nebo dočasně) vůbec něco? Já vymyslel Slovenský Těšín. A dneska ráno se už dvakrát odlehčil. Takže. A teď vy, vy;).


Kočkodan
06. 08. 2018
Dát tip
MNDe, přinejmenším ses pokusil o odlehčení. Tvoje snaha by neměla být trestána. ;-)

tak nejak, Kájo


Lerak12
06. 08. 2018
Dát tip

Už ten název. Vybral to osud. A ten se mnou ruku v ruce určuje .


mND :) a dobrú noc aj Andělke a Ľubošovi


mND
06. 08. 2018
Dát tip

Já jsem taky pro. Pro družení. Za hypotetický střed zvolil bych Český Těšín. Je zdá se na Moravě, přitom je Polskej. Takže na Slovenský Těšín, na ten já se těším.

 

(spokojená, kočko šmírácká;))


Kočkodan
06. 08. 2018
Dát tip
Safra, tohle je, Gabi, pořádně závažná tématika. Já budu asi jen číhat, co k tomu napíšou jiní.

Andělka1
06. 08. 2018
Dát tip

Ano..často bohužel zdržujeme, ne přímo zadržujeme je...sobecky, závislostně....nedbaje na jejich utrpení a bolesti...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru