Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zostáva málo času

03. 09. 2018
7
11
811

po celý život hľadáme sami seba

cestou zakotvíme pri niekom

viac či menej pochopení

odchádzame

 

kým sa konečne nájdeme

zostáva málo času

stretnúť nádejného nájdeného

čo k nám pasuje

stihnúť zdolať zopár kopcov spolu

zladení myšlienkami

zanôtiť čisto dvojhlasne


11 názorů

kví - teším, teším

agátka, áno, pekne to má Hanka upratané


agáta5
04. 09. 2018
Dát tip

Hanka to napsala za mně... *** :)


aha, áno! rozumiem, Karol


Lerak12
03. 09. 2018
Dát tip

Když hledat sám sebe, tak jen ve svém svědomí. Ale o tom Tvé verše nejsou. Do hodiny "naladěné," se vejdou roky marně protikané. Já bych to bral.


pekne si mi to, mND, nebolo to márne, stačí mi, to sú len krátke úlety, zamyslenia, ľútosť určite nie, fuj :)


mND
03. 09. 2018
Dát tip

Máš děti, tak přece víš, že tak to musí být. A že možná šlo jen o to. Naučit JE být lepšími. Co my? Ať ONI dozrají o pár dnů dřív a - pak si i víc užijí. A ti další zase trochu víc, další zase...

Nebylo to marný. To ti nestačí? Lítost ti nesluší. Postav se na most, nikam ale neskákej. Poslouchej vodu.


zlatí ste, obaja :)


Kočkodan
03. 09. 2018
Dát tip
Já se snad ani nebudu pokouset o vlastní komentár. Jenom treba paráfnu ten Hancin a mám jak se ríká vymalováno.

8hanka
03. 09. 2018
Dát tip

nie každý hľadá, niekomu stačilo jedno potknutie a už sa mu viac nechce, je to individuálne...

niekto sa necíti by kompletný, kým nemá pri sebe "chýbajúcu polovicu", niekto zase až po rozchode  naplno vychutná slobodu, ocení možnosť konať to, čo chce on sám a ak sa cíti osamotene, stretne sa s priateľmi, s deťmi, ide na kultúru, na prechádzku...

osobne už nôtiť dvojhlasne neviem, jedine, ak by som recitovala:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru