Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kapitola cx

25. 09. 2018
3
6
288
Autor
chors

 

 

Stačil jen krátce vykřiknout a sehnout se. Nůžky mu proletěly těsně nad hlavou.
Tak rychlou a neúprosnou akci by do ní nikdy neřekl. "Babi...?" Pokoušel se zařadit ten výraz v očích. "Babi..."
"Okamžitě to sundej." 
Bezděčně sáhl rukou ve směru jejího pohledu a prsty zakryl žlutou vontskou hlavičku v klopě kapsy. Dívala se jako by byla mrtvá. "Sundej to."
Neptal se, sklopil pohled a vysoukal čerstvou ozdobu z látky. Nastavila dlaň. Znovu vzhlédl k neproniknutelné stěně, která se kdoví proč před chvílí vztyčila za zorničkami staré dámy. Nepochopení a zděšení nevnímala. Zůstal stát, když z pokoje odešla a stál tak až do příchodu sestry. 


-----
Patnáct korun v pytli. Co to jen mohlo znamenat?
-----


Svět mu plynul hořce. 
Pitvali se v něm už šestkrát, kus břicha mu pokusně uřízli, co kdyby, ale nepomohlo to. Záchvaty přicházely a dělaly mu nevlídnou společnost celé hodiny - bolest snášel různě, ale žaludek pochodující jícnem vzhůru, osm krát za odpoledne, to nepřejde s nadhledem nikdo. 
Zvrací, aby mu konečně uvěřili? Višeň v rumu. Sviňsky!


6 názorů

cvrcka
15. 04. 2021
Dát tip

Visen v rumu! Juuu :)  budu cist! Kde ses?!


Gora
26. 09. 2018
Dát tip

Odkaz pana Foglara ožívá...jsem zvědavá, co bude dál:-)), na nějakou hlubší kritiku je to zatím málo textu, tak až budeš mít více napsáno...


chors
26. 09. 2018
Dát tip

Qíčalo, díky za odezvu, píšu, skládám si to. Předvyjádřením mi to trvá nejvíc :) 


chors
26. 09. 2018
Dát tip

Díky za přesnou reakci - pokračovat budu a omlouvám se za nepředvídatelně dlouhé prodlevy.


agáta5
26. 09. 2018
Dát tip

na nějakou diskuzi je to poměrně krátký, ale četla bych víc, to zas jo... zajímá mě babi a vontská hlavička v klopě kapsy :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru