Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O čem sní koně

11. 11. 2018
8
12
403
Autor
Kolobajda

 

O čem sní koně

Kůň má krásné velké oči

stále trochu smutné

možná touží po prériích

kde stříhat hřívu není nutné

přes překážku rád si skočí

i pro ten věnec z vavřínu

však přece jenom uzda tlačí…

pak již bez postroje, ve stínu

cítí volnost a to mu stačí

k večeru znavení - ve stáji

koně si často něco šeptají…

 


12 názorů

lastgasp
20. 11. 2018
Dát tip

Ezopovská balada prima!


Musaši
19. 11. 2018
Dát tip

Děkuji za komentář ke smazaným Dušičkám II , který mě pobavil . Jsem rád , že se to líbilo aspoň šesti lidem .


To je ale moc pěkné! /T


Musaši
12. 11. 2018
Dát tip

U nás je dost koní , kteří si žijou docela dobře - polodivoce ve velikých ohradách . Jezdí na nich jen málokdy málokdo . Docela bych s nimi měnil . Tip .


Gora
11. 11. 2018
Dát tip

Perlíte opravdu vtipně, všichni:-)

Kolobajdo, začátek - konkrétně první čtyři veršíky - mne až dojaly. Jsi básník v ilegalitě, vykroč směle...


Lerak12
11. 11. 2018
Dát tip

Jasný, že je to Kočkodána fór. To jsem pochopil a on zase chápe fór můj. Mám rád úsměv a pohodu.

Kolobajdo, jdeš s křížkem po funuse. Chtějí mě navrhnout na oponentního Ministra kultury. Vzal bych to tady ale brigádně a pod podmínkou, že do jednoho zdejší budou číst má díla a Tipovat je. Kočkodán přestane "podsouvat" vtipi a přijede ke mě z ciziny na valachovi. Ale já Vás varuji, zajícové. Skončilo to Vaše ulejvání! Tady se bude tvořit a perlit... a konec legrace.


Kočkodan
11. 11. 2018
Dát tip
Chlapci, já pro jistotu podotýkám, že jsem koně se ztrátou koňství jako rodiče zakomponoval do svého komentáře zcela úmyslně – pro vyvolání jakéhosi náznaku humoru. :-)

Kolobajda
11. 11. 2018
Dát tip

Díky braši! Vaše komentíky  jsou skvělé vtipníky! I když (snad po létech blbnutí zde) jsem se pokusil o něco vážnějšího. Ale něco na obhajobu Kočkodana: On totiž ví, že máme chatu na Valašsku, neboli je v tom skrytý fórek. Ale   -   bezva!   Karle, navrhuji tě mezi kritiky poezie!   : -))


Lerak12
11. 11. 2018
Dát tip

Jasný, že valach nemůže být tatínek. Valachovi není do skoku ani s viagrou v obroku. (To by mohl být tatínkem i houpací kůň.) Na to byl Šemík a Železník. Tak to vypadá, když nám tady mezi inteligentama  Kočkodán mluví do zoologie. Že se nestydí...

Je to prima hříčka, Kolobajdo. Nenech se zviklat !! Asi Namiho mustang.  


Nami 99
11. 11. 2018
Dát tip

Valach nemůže být tatínek.


Kočkodan
11. 11. 2018
Dát tip
Dovedeš se do lichokopytníků dobře vcítit, skoro jako kdyby byl tvůj tatínek valach... ;-)

Nami 99
11. 11. 2018
Dát tip

Moc pěkné. Musím tomu přijít na kobylku.

Třeba snem mladého mustanga,

je kouknout kobylce pod tanga.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru