Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opilý bubeník

14. 11. 2018
2
7
599
Autor
vDenisav

Samoty zbývají jenom tři kapky

nebo přece jen o maličko víc.

Nasadím ti na tvý krásný oči klapky,

a tma už nepadá jenom do ulic.

 

V duších nám přesto stále něco svítí.

Proč by ne? Pořád jsme ještě divocí.

Byli jsme oba strašně zlití

já i ten kluk co hrál na bicí.

 


7 názorů

vDenisav
23. 11. 2018
Dát tip

Whitesnake: Když má někdo na očích klapky, co vidí? Jenom tmu. Když jsou sejmuty, může přecejen něco vidět i přes tu tmu v ulicích. Jo, ale je pravda že ten verš tam možná je jenom, aby tam nějaký byl. Ona to původně neměla být osmiveršová miniatura, ale měla jsem pocit že další slova nejsou potřeba. Mockrát díky za názor!


Whitesnake
22. 11. 2018
Dát tip

Je to snaha o něco... co to neskýtá!  3. a 4. verš je významový protimluv. Přece, když ti naopak sejmu z očí klapky, tak poté padá tma nejen do ulic ale i do čí tvých. Proč bys je nasadil, když ex-natura toužíš po tom přirozeném vývoji.

A navíc: Samory zbýbavjí jenom tři klapky" je manýra kvůli rýmu "kapky", opravdu to nešlo napsat lépe, při vědomí, že je to jen osmiveršová miniatura? Takto ořezaně to musí to sebe zapadat jako strojky hodinek, v tomle případě ani náhodou.

Slabé!


vDenisav
15. 11. 2018
Dát tip

Radovan Jiří Voříšek: Děkuju mockrát! Možná že byla...


vDenisav
15. 11. 2018
Dát tip

agáta5: Nevadí, mně se to libí, tak je to asi správně :D.


Líbí se mi pro malebnost

 

 napadla mě malinká rytmická změna, neříkám lepší:

Samoty zbývají jenom tři kapky

nebo přece o jen maličko víc.

Nasadím na tvý krásný oči klapky,

tma už nepadá jenom do ulic.

 


agáta5
15. 11. 2018
Dát tip

to jste nebyli sami opilí... i ty rýmy byly pod obraz :)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru