Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Carmina nox

Výběr: a2a2a
30. 12. 2018
18
11
1422


V sousedovic bytě
houká malé dítě
Nepřetržitě

Staccato kašle
suché jak troud
stra-ka-poud

Brumendo ledniček,
chrápání bas

Opilcův příkazem
prosící hlas

Do jedné petardy
vtříštěný svět

A ani k ránu
lásku neslyšet...


11 názorů

Vtipné. Líbí.


Kde jsou ty časy, kdy to v lednici zacinkalo...

Králikárny, že? :)


a2a2a2:děkuji :_)


Danny, Gora, Lerak12, srozumeni, Lnice - díky za tipy. A všem díky za zasatavení a čtení, ysslandii za podrobnou zpětnu vazbu. Hezkého Sivestra všem.


ysslandia
31. 12. 2018
Dát tip

Páčili sa mi prvé dve. Prvá veľmi príjemným podtónom a opisom, úplne pokojnmý a o to viac v spätnej väzbe razantnýmtu  dopadom.../ nebyť počtu slabík, tiahlo ma to k japonskej forme.../ v druhej sa mi páčila hravosť, vycibrenie slabík do otvoreného obrazu..... Ten zbytok vzhľadom k predchádzajúcim slohám vyznel na mňa staticky,brumendo ledniček, chrápaní bas...také skoro nefunkčné dosadenie genitíviek na vytvorenie opisu, ktoré nefungovalo....skôr mi vyznievalo naozaj nefunkčne a plocho...  čo si azda v závere vyslúži pochvalu je nenásilny a veľmi vycibrený rytmus, splývanie obrazu...asi tak.

 


Lnice
31. 12. 2018
Dát tip
Líbí se mi, hezká*

srozumeni
31. 12. 2018
Dát tip
Pěkné, pestré...***

Lerak12
31. 12. 2018
Dát tip

Jé, dlouho jsem Tě nečetl!

Jak očitá reportáž ze Silvestovského křepčení. Pěkná skládanka. 


Gora
31. 12. 2018
Dát tip

Jako silvestrovský příspěvek dobré...i když smutný :-(( - vtipné hraní se slovy je např.

Staccato kašle

suché jak troud

stra-ka-poud


Danny
30. 12. 2018
Dát tip
Dobře, živě napsané. Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru