Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básnička pro Vláďu z Nechvalic a Františka z Vysokého Chlumce

16. 01. 2019
1
5
273
Autor
Racek Zora
Slunce svítí z Chlumce
visí přitom v půlce oblohy¨
Na Vláďu i na Františka
pohladí jim zlatem bříška

a střelí je jarem do nohy


5 názorů

a2a2a
19. 01. 2019
Dát tip

Ano, je to jen taková drobnost, chtělo by se říct v dobrém pitominka, ještě bych tam vypustil dvě slova, ve druhém řádku ...oblohy... a v posledním ...jaro..., ten verš se sluncem, které stříí do nohy mi přijde vtipný a jaksi velmi chlapsky výstižný a celá  básnička tak vyznívá laskavě naivně, ale v souladu se záměrem.  Není to umění vnést dobrou náladu?? 


Racek Zora
16. 01. 2019
Dát tip

Avizuju to jako malou básničku pro radost, nic jiného.Pokud se to bude někomu dalšímu líbit, potěší.


ysslandia
16. 01. 2019
Dát tip

Pri takýchto textoch mám vždy chuť sa opýtať, prečo nepoužiť pohľadnicu. potom mám chuť sa ospravedlniť za svoju drzosť, aj keď stále mám pocit,že "dotyční " by to ocenili viac.

 

napadla ma aj alternatíva, je možné, že to smeruje niekam k historickým "postavám ", ale pri týchto parametroch, určite nie.

Tak aspoň si si urobil radosť ty.


Lerak12
16. 01. 2019
Dát tip

To si František zaslouží, jestli sázel Buty topoly.


agáta5
16. 01. 2019
Dát tip

to se klucí maj :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru