Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Správa z Vlčieho Vrchu

31. 01. 2019
8
13
1216

14.7.2017

Dnes u nás spí Anička Matejčekovie, dojička v učení, s malou Monikou.

Tak som si išla k Pikulíkovi (pionierska búdka na konci záhrady) pre perinu.

Pod ňou spala užovka. Zaklapla som paplón a povedala: „Ježiši, prepáč!"
A potom som tam stála jak malá a rozmýšľala, čo idem urobiť.

Zase som ju odokryla, že: „Prosím ťa, nehnevaj sa, ja tu perinu fakt potrebujem.“

Pozrela na mňa a šuchla sa spať medzi postele.

 


13 názorů

8hanka
08. 02. 2019
Dát tip

gekon má nožičky a je fešák:)


kde je môj komentár??? napísala som ti - keby som užovka, urazím sa, gekon áno a ja nie?


8hanka
02. 02. 2019
Dát tip

Ivka je skvelá, ideálna na život na samote, kde má okrem iných spolubývajúcich aj užovky... mám z hadov fóbiu, pritom jašteričky obdivujem... keď sme boli dovolenkovať v Provance, prvé, čo sme v byte videli bol gekon miznúci v škáre. Synovia hneď vyrazili s baterkami obzerať múry, aby našli ďalšie...bolo ich veľa, nádherných, kamarátiť sa však nechceli, aj z kúpeľne zmizli hneď, ako som rozsvietila...

život v prírode je ťažký, no zároveň krásny, keby som bola mladšia a  rokmi  nenabalila rôzne strachy, určite by som volila život niekde mimo hustého osídlenia...


Gora
01. 02. 2019
Dát tip

:-) dík


Andělka, moja dcéra by asi ani komára nezabila, musím sa jej spýtať :)

krásny príbeh, Irča... poznám, Iva tiež prosí psov, keď si chce sadnúť na sedačku


Gora
01. 02. 2019
Dát tip

Gabi, ještě mi to připomnělo: před lety u nás dlouhodobě bývala mužovo mamka. Měli jsme i nalezence Fridu. Babička ji měla ráda jako společnici, a Frida si mazaně užívala její přízně. Jednou jsem slyšela do kuchyně babičku, jak promlouvá k Fridě: - Prosím ta, Frida, pusť ma na kreslo, chcem kukať na televizi! - několikrát za sebou. Šla jsem tam. Babička, která se sotva držela na fr.holích, prosila vykutálenou Fridu, aby ji pustila sednout...


Andělka1
01. 02. 2019
Dát tip

***Kdysi jsem se nastěhovali do apartmánu v přízemí na dovolené, Byli jsme první klienti. Utekly ven nejméně dvě ještěrky, co tam byly přes zimu zřejmě. Celou noc jsem vraždily s dcerou komáry, strop pokrytý, všude, všude samí komáři. A vzpomínaly na ještěrky.


hodná holka alebo bláááázon, je moja Ivana :)

dobré ránko, priatelia!


revírník
31. 01. 2019
Dát tip

To jste se spolu dobře porovnaly. Hodná holka.


často odnáším slepýše z jízdní dráhy při sekání trávy...:o)


Lerak12
31. 01. 2019
Dát tip

No dobrá, empatická. A to se řiká "Nehřej si hada na prsou."


Gora
31. 01. 2019
Dát tip

Také užovka má ráda v zimě teplíčko:-)) Bezva, gábi:-)


Kočkodan
31. 01. 2019
Dát tip
No, já sice nejsem žádný Carl Linné nebo Zdeněk Veselovský, ale odkdy mají užovky na konci chřestítko?... ;-) (Mimochodem – před pár dny jsem se díval na trubce na Vlčí jámu.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru