Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

za všechny prachy

01. 04. 2019
3
9
850
Autor
Dagmaram

 

dlaně stromů zahnízdí obyváčci

za žaluzie z listí   snůšku

       tráva vytáhne špičky

       mezi antiperle

hlavičky sedmikrásek

přišité k zemi

mine ostří první seče

 

   pupeny magnolie shazují softshell


u skruže studny s lišejníkem

pro přebytky a nedostatek



k fialkám

   na čtyřech 

přiblížím obličej a nasávám tenkou vůni

jako by    mohla       proniknout 

                        do paměťového centra

 

cítím vlhká kolena

    jak mi  drobné padají z kapes



má mě jaro rádo

a  proč žádáme aby láska byla oboustranná

 


9 názorů

Dagmaram
02. 04. 2019
Dát tip
Kočkodane, ty seš číslo. Počítám s tím nezapočtením. pobavený smajlík

Kočkodan
01. 04. 2019
Dát tip
Díky Dagmaro s tajemným apendixem v podobě malého m, tentokrát již proniklo celé tvoje dílko do mého sluchového centra. Oboustranně. U verše „pupeny magnolie shazují softshell.” by možná bylo vhodnější jiné sloveso, když jde o jemný olejíček. Třeba odstříkávají. (smajlík, kterému kape na karbid) A pro naprostou jistotu připomínám, co je doufám stejně naprosto jasné – dnešní zpráva se nezapočítáváa.

Dagmaram
01. 04. 2019
Dát tip
Leraku to není málo. Tvoje poezie je místy hotová pokladnice :-)

Lerak12
01. 04. 2019
Dát tip

Dám co mám.


Dagmaram
01. 04. 2019
Dát tip

tak jsem Irčo popřemýšlela a opravila to. Tvoje varianta je bezva, ale musela jsem to pojmout trochu autorsky. Snad se bude líbit  ;-)


Dagmaram
01. 04. 2019
Dát tip
Kočkouši, večer ti pošlu upravené do zprávy:-)

Dagmaram
01. 04. 2019
Dát tip
Ahojky Goro, večer na to kouknu a něco s tím druhým řádkem vymyslím :-)

Kočkodan
01. 04. 2019
Dát tip
Dáso, na ctení tvého dílka si muj výpocetní prístroj lame zuby (to nemyslím doslova, on vlastne zádné nemá). Kdybys chtela, abych mohl zrít kazdé sluvko, tak mi ho prosím te posli do zprávy. I znovuzverejnení jako komentár by ostatní jiste prezili. No a pokud je ti muj v úvodu nastínený problem u zadele, tak na nejaké kopírování hod lidového bobíka.Uznávám, ze más zivot jenom jeden a nechces si ho kazit nejakou prací navíc. (pochopením takrka prekypující smajlík)

Gora
01. 04. 2019
Dát tip

Dášo, máš zde hezké obrázky, celkově fajn. První dva veršíky mi spolu neladí, tedy druhý podle mne nejde k prvnímu... dalo by se poupravit, např. - za žaluziemi z listí první snůška ? Taky je to graficky docela rozházené...

za žaluzie z listí      snůšku


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru