Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

slída

31. 05. 2019
6
7
636
Autor
liška_

otevřený vítr 
vniká do kupé
vlasy jako korály plují
hustým vzduchem
slanou kalnou vodou
zpuchřelé gumové zárubně
matně kovové rámy dveří
děrované lamino labutě
definují wabi.sabi krásu
mně do breku
dovnitř vtéká
ta osprchovaná pravda
láska jako malá slída
zapadlá hluboko za pupíkem a podbřiškem 
se mění v skrovný štěrkový kamínek 
(směšný obyčejností jednotlivin)
zapouzdří v patě   potlačený
co taky čekat, když cit chodí bos


7 názorů

Silene
05. 06. 2019
Dát tip

Subjektivně vnímám tento styl jako určitou obdobu poloautomatického zápisu myšlenek, rovněž tak k němu přistupuji ve smyslu čtenářské tolerance případných scházejících precizních úprav atp. Ujišťuji, žádný nápad se mi nehnusil, vlaková nálada určitě přítomna.

qí a yss dobře vystihly jednotlivosti, i když znějí protichůdně :), pasují akurát.


dik za precitnutie z osprchovanej pravdy ... au! naboso to bolí, ale zároveň úľava ...

a mně se to prostě líbí celé

PS

jsi liška z libresu?


Norsko 1
31. 05. 2019
Dát tip

Za pupíkem se otevírá nekonečno. A teď vážně. Když mluvíš jinak než normálně, neznamená to, že píšeš básně. Z kamínku je mi vyloženě zle


liška_
31. 05. 2019
Dát tip

díka za zpětný vazby. jsem si timhle textem celkově nejistá, načež se to trochu potvrdilo. nicméně qíčala dík za tip!


ysslandia
31. 05. 2019
Dát tip

páči sa mi tvoja schopnosť pretaviť obyčajný časový zášklb sekundy, minúty do poetiky, jednoducho obsypať tú obyčajnosť poetickým výrazom. Toto vieš. V tomto texte sa mi však celá tá obsahovo podarená miniatúrka nejako strácala, bila, možno tým nánosom slov, ktoré boli dosť výživné a vcelku na mňa pôsobili nejako "dezorientujúco." Páčil sa mi úvod, veľmi príjemných prvých 5-6 riadkov a záver- modifikácia lásky cez štrkový kamienok... Ako celok trocha na mňa nedotiahnuté, najmä asi tou "statickou" strednou časťou...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru