Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj Bepi 5

05. 07. 2019
0
0
417
Autor
Bízka

Kapitola 5

 

Dlouho jsem se nedostala ke psaní a cítím, že mi chybí. Ohledně mé detektivní aférky: snažila jsem se ty dva hochy najít, ale byl to celkem nemožný úkol. Nejdříve jsem si zjišťovala, kteří mladiství bydlí v téhle a okolních čtvrtích, a následně jim projížděla facebook. Doufala jsem, naivně, že narazím na podobnou mikinu, nebo alespoň dva kluky, kteří tráví čas společně, ovšem už na začátku jsem cítila jistou marnost tohoto boje. Ti dva se nemuseli znát až tak dobře, jak jsem předpokládala, navíc popis pana Převora mohl být klidně chybný. Pátrání jsem nevzdala, ovšem později se mi zjevila nabídka trochu si přivydělat a také mě celkem vysilovala léčba, takže na pátrání nezbyl čas ani energie. Přiznám se, že odklon od tématu Hedušky se moc nepovedl, přemýšlím, že tu epizodku smažu, protože se v ní nic zásadního nestalo, ale zatím ji zde nechám a k pátrání se třeba vrátím později.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru