Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Americký gospel

05. 06. 2002
0
0
2997
Autor
Adams

Určitě přijeďte...-))

Americké Gospely - Morgan State University Choir
2002 Powerful Spirit Tour
22. 06. 2002, od 19:00 Zlín
Velké kino Zlín


  

     Morgan State University Choir  je jeden z nejlepších gospelových souborů Ameriky

 

     Smíšený pěvecký soubor z Morganovy státní univerzity města Baltimore v USA vystoupí se svým koncertem evropské a afro-americké duchovní a chrámové hudby, neboli gospelem, ve Velkém kině ve Zlíně.


 

     Sbor Morganovy Státní university, který je jedním z nejprestižnějších amerických univerzitních sborových těles, existuje již 30 let. Sbor samotný tvoří 75 zpěváků a zpěvaček a doprovází jej pět hudebníků.

     Pod vedením uměleckého ředitele a sbormistra Dr. Nathana M. Cartera má repertoár sboru široký záběr: Od klasické evropské duchovní hudby, přes afroamerickou tradiční duchovní hudbu - spirituál a gospel, až po přesahy této tradice do současné hudby populární a jazzové. Sbor je mimo své umělecké kvality uznáván i pro důraz, který klade na uchování etnického duchovního dědictví.

 

 

 

 

 

    

 

     Morgan State University  Choir pravidelně vyjíždí na mezinárodní turné a vystupuje s nejlepšími americkými a evropskými symfonickými orchestry. Součástí jeho aktivit jsou i vystoupení v rozhlase a televizi. Mezi nejvýznamnější projekty patří například koncerty v Bílém domě, turné po Jihoafrické republice na žádost biskupa Desmonda tutu a vystoupení na počest Dr. Martina Luthera Kinga.

 

Ceny vstupenek:
1.-20.ř. - 220,-Kč
21.-29.řada - 200,-Kč

 


m11
26. 09. 2002
Dát tip
666

Adams
26. 09. 2002
Dát tip
Co to je...666??-))

Adams
24. 06. 2002
Dát tip
gd: tak co, dorazil jsi na gospel?-))

gd
24. 06. 2002
Dát tip
nedorazil... měl jsem státní návštěvu - přijela přízeň z francie.

Adams
24. 06. 2002
Dát tip
Tak to jo. Nicméně myslím, že 13. července budou v televizi...a další vystoupení mají někde v Praze.-))

Whelp
17. 06. 2002
Dát tip
Zlín?? Já, kterej nocuje v nádražních budovách?? :o)) Jinak vážně nehrajou špatně.

alina
06. 06. 2002
Dát tip
auu...tak to mě hoooooodně mrzí....nestíhám! :o((

Aki
06. 06. 2002
Dát tip
Hhhhmmm, já radši Kabáty... dneska hrajou v Hradci, už se těším :o))

Prokletí
05. 06. 2002
Dát tip
Do prčic, gospely miluju, Zlín je taky dojezdný, ale já mám zrovna v tu dobu postupovou zkoušku, ójéééé :(((( Jestli někdo pojedete, užijte si ;o) m.

Adams
05. 06. 2002
Dát tip
Taky gospely miluju. Proto tam určitě půjdu.-))

Prokletí
05. 06. 2002
Dát tip
Hérgot, kdybych uměl, záviděl bych ;o)))))))))))))) Užij si to. m.

gd
05. 06. 2002
Dát tip
Leda bych si udělal výlet přes celý Čechy... Ale je to o víkendu... Budu o tom ještě přemýšlet. Ď za upozornění.

Leata
05. 06. 2002
Dát tip
hmm, to bude asi super :o))) mi někdo vyprávěl o squělém koncertě gospel-choiru v pražské svatovítské katedrále někdy před rokem, si říkám, jestli to nejni on...

Adams
05. 06. 2002
Dát tip
Přijeďte...když mě bude navíc doprovázet nějaká slečna budu jedině rád.-))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru