Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

daleko v mých snech žije mé štastnější já...

09. 06. 2002
16
0
4375
Autor
MM

kdysi jsem si myslel, že budu schopný psát pěkné věci. proto jsem si udělal nový nick - a pod ním je jen tato pohádka - víc nic, protože jsem na podobnou notu už nic dalšího napsat nedokázal. (upraveno 11/11/2002) věnováno lasičce s přáním, aby se pohádky děly...

Vyšel jsem na balkon. Ulice dole blikaly posmutnělou melodií. Ale já se podíval nahoru, na kymácející se mraky, mezi kterými probleskovaly hvězdy. Za chvíli bude svítat. Zapálil jsem si cigaretu, protáhl si nohy a sedl na lehátko. Jak krásný je předranní čas! Monotónně hučící město pomalu ožívá, ozývají se první zástupci ptactva, z rádia se line nepřetržitý proud hudby – ale vlastně je ticho.
Nahlédl jsem otevřenými dveřmi do pokoje. Spala jsi. A byla tak krásná! Dlouhé černé vlasy rozhozené po polštáři. Noha vykukující zpod peřiny.
Cítil jsem se tak šťastně (a nevyspale), že to se mnou málem seklo. Ale překonal jsem to, potichu přešel do kuchyně, postavil vodu na kafe, namazal chleba máslem, dal na něj plátky sýra.
Nevím, co nadělají reklamy s buzením za pomoci kávy. Nebo Harlequiny - tam, kdo nebudí polibkem, to má už předem prohráno. Já si myslím své – no řekněte, je něco lepšího, než vzbudit lechtáním na noze?
Ještě rozespalá se směješ, ať toho nechám, že už vstáváš. Pravda je to napůl – sedneš si, jen abys mě chytla za košili a stáhla dolů k sobě. I na ten polibek tedy došlo. Že bych nebyl ztracený případ? „Zase jsi kouřil,“ zamrkáš vyčítavě. Ztracený případ. Vstaneš a vykoukneš ven. „Budiž světlo,“ prohlásíš.
A opravdu, už se rozednívá, další den je tady, kdovíjaký... Ale s tebou – s tebou a pro tebe – věřím, že vše není černé, že lidé jsou vlastně dobří a láska že dokáže zvítězit nad vším protivenstvím.
Když jsem na balkon vyšel, napadla mne (nebo jsem si na ni jen vzpomněl?) velmi závažná, takřka filozofická myšlenka. Zapomněl jsem ji.
Erendis
21. 01. 2004
Dát tip
Nevím jestli sem ještě chodíš a tudíž jestli si tohle přečteš... Asi jsi už úplně jiný člověk, než ten co psal tuhle pohádku. Chtěla jsem ti jen říct...no, víš, že v (nemůžu to nazvat sny) paralelních realitách existují tvá já, která jsou na tom mnohem mnohem hůř než ty...takže jsi vlastně docela šťastný i kdybys na tom mohl být líp. Záleží jen na úhlu pohledu. Chjo.

Kangi
25. 09. 2002
Dát tip
jo jo, posledni dve slova podtrhuji celej pribeh...

Bix
07. 08. 2002
Dát tip
chmmmm - stojím na tom balkóne tiež - už skoro

Tynic
07. 08. 2002
Dát tip
Dík Adamme

Janis
05. 08. 2002
Dát tip
* veříš že se mi chce používat zdrobněliny ... a ukousnout kus té touhy - být někdy tím kdo dokáže hladit očima :)*

Mahoney
21. 06. 2002
Dát tip
jůůůů * :)

Print
19. 06. 2002
Dát tip
Velmi!! *!!!

KikinaV
17. 06. 2002
Dát tip
pohoda :-)

zip
17. 06. 2002
Dát tip
líbilo. rozumím. típek.

Yossarian
15. 06. 2002
Dát tip
Je to dobře napsaný, jako obvykle, ale co mi vadí, je ta cigareta. Je to uměním nebo si fakt tak vášnivej kuřák?

Petula
13. 06. 2002
Dát tip
Lochtulinka... Hezoučkatá

░▒▓~_~▓▒░
«»


Aerotik
12. 06. 2002
Dát tip
Hezky jemné. Líbí se mi.

alina
11. 06. 2002
Dát tip
Jo! Adámmku, tohle můžu :)*

Danny
11. 06. 2002
Dát tip
pěkná pocitovka. už jsem četl pod tím jiným nickem [TIP]

Bacil
11. 06. 2002
Dát tip
Hezounký!!!

Norek
10. 06. 2002
Dát tip
opravdu pěkně napsaný

hermit
10. 06. 2002
Dát tip
ano, dobře napsáno, skvěle se čte. paráda....! TIP!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru