Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Desetník

15. 03. 2000
2
1
3504
Autor
Zbornik

Ležel si v kaluži za večera pod lampou ...

Desetník --------- Mince prochladlá v louži stříbrná se, smáčím konečky prstů a sahám pro štěstí, otírám ji o látku ve své kapse a opatrně vkládám na prsty. Hliníkový desetník vzácna se dočkal, je krásný, nejkrásnější z desetníků, co znám ! Dlouho jej tedy toužebně mačkám a sním po přáních zpovědníků, jež neopouští chrám. Odhoď desetník do kaluže a vlnky na desítce zůstanou, jsou tu vyraženy pro ty, co věří, že najdou … štěstí i pod hladinou …

1 názor

Jarovanek
26. 10. 2022
Dát tip

Moc se mi líbí... :-)


Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
takový malý štěstíčko čeká, až ho někdo najde…moc líbí

Lampář
21. 03. 2000
Dát tip
*! :o) diky, hezky...

jejda, včera jsem jeden nechala ležet na dešti... to jsem asi neměla...

Zbornik
16. 03. 2000
Dát tip
Moc hezký Sašo, dík :)

Merle
16. 03. 2000
Dát tip
hezký...

Laďa
15. 03. 2000
Dát tip
Hezký.

Jim_Page_LZ
15. 03. 2000
Dát tip
fakt hezky ... btw. nevideli jsme se nekdy na Totemu? ;o)

Špuntík
15. 03. 2000
Dát tip
já taky rád desetníky....

Bibša
15. 03. 2000
Dát tip
Krááááááááásnýýýýýýý! Bibi líbí. Přidat!!!! dalšííí!

Saša
15. 03. 2000
Dát tip
Každý z nás po štěstíčku touží každý však jiný má štěstí mezičas chvílemi po desetnících touží jindy zas neví co počít s tím co v nás štěstím se tváří, jindy smutkem snad a každý z nás tak touží míti rád každý chce drobné v louži ponechat za trochu štěstí, které viděl v dáli vlát ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru