Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

trvání

21. 03. 2000
4
0
1562
Autor
zámek

svět se nebrání když spím nevzdoruje nekulhá a taky zbytečně neplýtvá slovy na svou obhajobu
Sala
24. 02. 2001
Dát tip
SUPER!!! vzdoruju, kulhám, kecám...:-) ale jen na svou obhajobu, když spím :-) a ty mě nakopneš! venčím psa, koukám zdi baráku, kde stálo:) Nesnídám, protože myslím na tebe, neobědvám, protože myslím na tebe, nevečeřím, protože myslím na tebe, nespím, protože mám hlad!!! :-))))) Vyprskla jsem smíchy, zatáhla za psa, vzpomněla si navečer......tak mi ňák vyhládlo, žebys byl slovně spořivej :-) tip? :-))) hrubku oprav za DÚ :-) já už du, dneska je docela hezky, víš ? :-)))) a možná si zas něco novýho (na zdi) přečtu :-)))!!! než se mi zešeří :-)

pampelin
05. 12. 2000
Dát tip
Ve spánku bráníme se světu...

Vyjan
21. 11. 2000
Dát tip
To důležité je v první sloce. Ostatní už jen rozkecává

zámek
21. 11. 2000
Dát tip
Mohu pouze přikývnout tomu, co jsi napsal. Tak to je (jenže někdy je třeba napsat něco víc). Tobě to sedlo tak, jak mně nedávno. Ta věc je starší, ale kvůli tomu ji nebudu přepisovat. Raději napíšu novou ... i tak díky !!

kalinka
09. 11. 2000
Dát tip
skoro... ale líbí.. seš mi stylově blízkej (blízká)

Laďa
07. 04. 2000
Dát tip
Není to tak jistý. Co noční můry?

Tom
06. 04. 2000
Dát tip
no,bomba...nikoli, bomby poezie pro nasi zrychlenou dobu

Stepca
23. 03. 2000
Dát tip
Taky.

zámek
23. 03. 2000
Dát tip
... Bibšo: ... nevím, neviděl jsem se ... ... liga ochrapů ? ... to by zasloužilo pěknější jméno ... nemyslíte ?

Merle
22. 03. 2000
Dát tip
spinkám rád a je to na mě doufám znát... :-))

Bibša
22. 03. 2000
Dát tip
Jo, spáneček, to je pohodička... ty jsi určitě jeden z těch, co se ze spaní usmívají! Jo, napsal jsi to výstižně a moc krásně!

Dany
22. 03. 2000
Dát tip
Hlásím se do ligy ochrapů ...

Miroslawek
21. 03. 2000
Dát tip
Spi Zámečku, spi, zavři očka svý, hajej dadej jelimánku, sny už mají na káhánku, tak je žij

zámek
21. 03. 2000
Dát tip
... to je o spánku Miroslawku ... ne o snech ... taky spíš ... ne občas spíš ne ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru