Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pojď se milovat

10. 11. 2002
6
0
2544
Autor
Lilie

Ženy jsou tu proto, aby se jim šeptaly básně. Svět bude krásnější ... Jednou

 

POJĎ SE MILOVAT

 

„Přes tvé tělo se dostanu blíž k tvé duši“

 

Nevěříš?

 

Tak dál skrápěj slzami touhy poušť,

která odmítá rozkvést.

A spěchej ke svému cíli,

kterého nikdy nedosáhneš,

jestli nepřekročíš hranici nejistoty.

Hranici mezi neznámem a poznáním.

Probuď se a otevři oči zakryté závojem ctnosti.

Svlékni se ze staré kůže,

strhni závoj,

jež škrtí tvou touhu

a pak už jen naslouchej.

Naslouchej tomu,

který ti nabízí náruč i srdce při vstupu do nového světa.

Do světa nenasytné lásky

a víry v něco lepšího.

 

Tak pojď …


Milly
12. 10. 2004
Dát tip
když se člověk cítí uzavřeně a ten druhý mu řekne, že to je v pořádku- to je nádherný......................

Lilie
12. 10. 2004
Dát tip
Musím přiznat, že si nejsem jistej, že přesně rozumím ... Až se někdy víc vyspíš, tak mi napiš víc ... :o) ... díky ... :o)

Milly
12. 10. 2004
Dát tip
to je jednoduchý, někdy se (teda vlastně včera)- no, po silných pocitech jsem se najednou uzavřela- jako bych se uvnitř uzavřela lásce a už mi to nějak necítila- nešlo to........ a on mi řekl, že je to v pořádku- a tím, že mé pocity takhle přijal- pomohlo to i mně, abych je trochu přijala. A za to jsem hodně vděčná... Mám pocit, že to souvisí s touto básní- ta stará kůže- mínění o sobě, o světě, zvyky.... , zážitky., přesvědčení("blízkost je nebezpečná"),...................

Lilie
12. 10. 2004
Dát tip
Blízkost je nebezpečná, protože jedině ta pálí ... a může i popálit ... popřípadě spálit ... přesto myslím, že jen toto má smysl ... Je to hrozně individuální jak od člověka, tak od situace, tak od vztahu ... třeba ti "jen" řekl, cos ty v ten moment potřebovala slyšet ... jen je v uvozovkách, protože je velké umění to vystihnout ...

Milly
12. 10. 2004
Dát tip
Je

Milly
01. 10. 2004
Dát tip
Takový......od srdce...a s tou touhou a láskou mi to připadá někdy moc těžký.. -t-

Morganna
21. 06. 2004
Dát tip
Všechno o dílku už bylo řečeno, souhlasím s kladnějšími ohlasy. Lilie: člověk je v lásce tak trochu jako batole, pořát padá a zvedá se, až se (v tom) naučí chodit..Přeji hezké ždímání lásky.."o)) a přidávám tip

Morasten
14. 06. 2004
Dát tip
to mi připomíná film pianistKa:-) nedoporučuju slabším povahám...

Marlyn
10. 12. 2003
Dát tip
pěkné, ale chce to jiný písmo :o)

Lilie
29. 10. 2003
Dát tip
... Pak? ... Ty nevíš ... Jen to co oba chtělí ... (možná nic, možná vše, ale něco se stane ...)

Elyn
29. 10. 2003
Dát tip
Vím, co se stane pak...ale myslela jsem jiné "pak" ... takové, jaké následuje po tom prvním..

Lilie
29. 10. 2003
Dát tip
No, po prvním "pak" následuje druhé "pak" ... ne, legrace ... Nebudu ti vyprávět, že to pravděpodobně jednoho nebo druhého časem omrzí, buď se opustí, nebo si budou nevěrní ... To ne. Na to jsem moc velký snílek a stokrát mi to můžou dokazovat ... JÁ O TOM VŠEM VÍM!!! ... Tak mě nechte bejt. Mě se to natýká. Já to ze života a z lásky vyždímám ... Padl jsem na hubu? ... TAK TO TAK ASI MĚLO BÝT, aby mohlo přijít něco jiného ... Tak ... Jo ...

Elyn
29. 10. 2003
Dát tip
myslela jsem to tak, že často po prvním "pak" následuje "ádijé" (ty jsi snad něco čekala?) Víš, já ...kus duše jsem ti nechala.. Tož tak, na vysvětlenou..;) (a už mlčím;)

kecy. tady tím svět krásnějším neuděláš. ale nějakou blboučkou husičku bys na to mohl ulovit... pěkný pich přeju...

Lilie
24. 10. 2003
Dát tip
V každé tvé větě je kus romantiky ... tak to se o krásu světa nebojím ...


Elyn
24. 10. 2003
Dát tip
Jeden by tomu i uvěřil, když to čte...ale co se stane pak...

Spalena
26. 09. 2003
Dát tip
*)

Sagi
13. 11. 2002
Dát tip
není lehké strhnout starou kůži, ale báseň proniká až do nitra

miklunka
12. 11. 2002
Dát tip
*

jusqua
10. 11. 2002
Dát tip
Chcelo by to iné písmo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru