Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ptám se PROČ

07. 04. 2000
19
1
4991
Autor
clovrdik

asi takhle : tohle je jedna věc z roku 1992 ( prostě doba kamenná je doba kamenná). Těm, co jsou u mě zvyklí na jiný druh psaní, se omlouvám a slibuju, že se to už nebude opakovat pokud to na někoho bude působit, jako písnička, tak to působí dobře, je to písnička :-) a ještě jednu věc, tekrát skončil jeden vztah a já začal psát, prostě něco končí a něco jinýho začíná :-)))

Chtěl jsem dát obloze barvu Tvých modrých očí a jenom kvůli Tobě se ten hloupej svět točí a byl plnej lásky a odpovědí bez otázky odpovědí znějících : Mám Tě rád. Ale Ty´s to chtěla jinak a obloha je modrá vztekem a déšť tu dělám já svým slaným hořkým brekem nikdo mi neodpoví na otázku mojí: Ptám se PROČ ? Chtěl jsem Ti nakreslit největší z obrázků, něco by na něm bylo, sto dlouhých provázků, co naše duše sváží a rozvázat se neodváží neodváží ani za sto let. Ale Ty´s to chtěla jinak a tak asi nevíš, že mám počmáranej papír a tužku, co už nepíše, já jsem chtěl kreslit obraz, živote, tohle byl podraz. Ptám se PROČ ? Chtěl jsem se přikrejvat dekou Tvejch krásnejch vlásků já blázen vážně věřil na nekonečnou lásku a celej svět mi patřil, když jsem Tvoje divy spatřil nikdo už nemoh dát mi víc. Ale Ty´s to chtěla jinak, svět mi už nepatří, vláskama se nepřikrejvám, ale peřina mi nestačí říkáš, že nemám krápat a prej to musím chápat. Ptám se PROČ ?

1 názor

AFRODITA
09. 03. 2020
Dát tip

***, asi už mě nepřekvapíš


rose01
04. 02. 2006
Dát tip
i ja si to dokážu představit jako píseň.Pěkné slovní obraty v prvním řádku každé sloky,jen pozor u páté sloky,ten první řádek ti nejsíš nebude sedět do rytmu,nebo budeš muset tam ty slova hodně polykat(při zpěvu).

Ptaptapsík
24. 05. 2005
Dát tip
Zní to dobře - dokážu si to výborně představit jakpo písničku! :-)

Skřetice
24. 03. 2003
Dát tip
No,na to že je to tak stary ;) Nééééé, to na to prece nema vliv ;) Máš to krásný,ne jako ta moje ;) ale je zajímavý číst si texty písniče a vidět v nich kousek těch lidí ;)) Pá *;o)

Josefk
12. 11. 2002
Dát tip
provázkové :-)))

clovrdik
10. 11. 2002
Dát tip
Prouzo, no vidíš .. a já s myslím, že je to jedna z nejslabších věcí, co tady mám ... :-) prostě co člověk, to názor ( a to je dobře !! :-)) )

clovrdik
02. 10. 2002
Dát tip
Sovičko, dostal, neboj ... skoro před 10 rokama :-)) díky za kritiku

ivana
07. 05. 2002
Dát tip
Skvělý, dokonalý-písničky ti jdou-t-

Čolito
29. 04. 2002
Dát tip
Ráda bych ti odpověděla na tvou otázku, ale není na ni odpověď......jako na spoustu dalších otázek........:-((( *

Krel
26. 01. 2002
Dát tip
.... smutné..zařazuji do klubu

Amanda
26. 01. 2002
Dát tip
Smutnokrasne pretekajici horkosti zivota...!*

Blaznivkaaa
24. 06. 2001
Dát tip
Proč? Proč? Proč? Proč pláču,proč nevím co říct, proč chybí mislov, proč chci utýct, proč, to mi neřekne nikdo....snad jednou...

Climaster
04. 06. 2001
Dát tip
..moc pěkná píseň...smutná../*/

dablik008
02. 06. 2001
Dát tip
nejednou uz jsem se ptal proc a nikdy mi to nepomohlo...leda tak k zhorseni poezie...tohle je ten pripad...mas plno lepsich veci nez tohle...ale jak rikam, chapu jak se to pise...

Eowyn
25. 02. 2001
Dát tip
Právě tenhle styl se mi líbí, ale neodsuzuji Tvé ostatní básně, protože někomu se zas líbí právě to :))

Hadrarka
24. 02. 2001
Dát tip
Moc pěkný, i když opravdu jiný než Tvé ostatní. Mám však velmi rozporuplné pocity, protože bývám jednou z těch kvůli kterým se podobné verše píšou a mám z toho husí kůži. Doufám že na mě za mé přiznání nezanevřeš.Nejen jako odčinění za své skutky TIPuju

quin
24. 02. 2001
Dát tip
Krásnééé..........

FLO
06. 02. 2001
Dát tip
Pěkné.Známé.Jak vidět,bolest je opravdu živná půda pro básníky.TIP

myrinda
21. 01. 2001
Dát tip
vazne pekny, vic rict neumim... jo vlasnte jeste - tip

Eternal
27. 12. 2000
Dát tip
Dobrá. A odovědi na Proč jsi už dostal??? Vždycky jsou stejné, podkopnout židličku, a houpej se už sám. Je smutná, ale opravdu dobrá.

suvicka
10. 12. 2000
Dát tip
Vždycky, když se začnu ptát - jakkoli - dojdu ke stejný otázce. PROČ? A odpověď si musím hledat sama, a někdy nechci, protože by mě mohla bolet, nebo co já vím. Určitě mě chápeš. Moc pěkný :c)

Flegmatik
03. 12. 2000
Dát tip
Hnm. Tip

Ber
30. 11. 2000
Dát tip
je to fajn

Cavalera
28. 11. 2000
Dát tip
Člobrdo .. při první sloce mi po tváři začala stékat první slza, pak druhá a třetí ... ježiši .. já se topííííímmm .. kruci tyhle věci mě dojímaj .. asi prodám všechny desky Sepultury .. tahle romantika má něco do sebe:-)) ... myslíš Člobrdo, že se mi to povedlo? Nic moc co? Ale co mám dělat, když poslední slzavá kapka mi spadla přímo do brčka a uzavřela tak volný průchod vzduchu a já se topím v nekonečných hlubinách dojetí? Bééééé, kruci kapesnííííík .. utřít slzy, vysmrkat se a jsem zase tvrdej chlap .. uff, ale to už zacházím příliš do intimností:-)) No tyhle komentáře na objednávku, to není ono .. chtěl jsem jen říct, že závidím té, pro kterou tohle bylo určené .. a co ona? Vrátila se? Já tohle dostat, tak Ti padnu kolem krku ... ehm .. no předpokládejme, že nejsem chlap:-))

Barka
24. 09. 2000
Dát tip
to je krásný - možná, že bych taky nevěděla proč :-).

Kangi
10. 08. 2000
Dát tip
předposlední sloka - nádhera...!

Zaja
11. 05. 2000
Dát tip
Některý věci se prostě pochopit nedají,ale my se s nima vždycky budeme muset smířit.

Stepca
11. 04. 2000
Dát tip
To s tou oblohou......a nejen to, je dobrý.

Bára Braun
07. 04. 2000
Dát tip
clovrdicku...pri cteni Tvych versu mi probehlo telem mrazeni...nemusim se ptat proc..odpovim TIPem

Jákob
07. 04. 2000
Dát tip
Líbí se mi to a je to i zpěvné :o)

Laďa
07. 04. 2000
Dát tip
Doufám, že už to od tý doby přešlo. Mně se líbí ta obloha modrá vztekem. Jak vypadá tato modř?

Bambulka
07. 04. 2000
Dát tip
Krásně bouříš!:-) Proč? - právě pro tohle všechno, a že toho není málo! :o))

pauper
07. 04. 2000
Dát tip
Huj, to je sladke...

clovrdka
07. 04. 2000
Dát tip
Neptej se proč (možná to vyzní cynicky), někdy se to nevyplácí, i když to člověka pořádně sžírá, jenže život je pes ... (a pes je nejlepší přítel člověka). Na některý otázky prostě neexistuje odpověď, i kdybychom ji stokrát chtěli znát. Vlastně ne že by neexistovala, ale někdy se bojíme pravdivou odpověď slyšet, někdy ji nám ten dotyčný prostě neřekne anebo se na ni bojíme prostě zeptat (alespoň co se mně týče)! S tím nic nenaděláme ať je země kulatá nebo placka, ať je středem vesmíru Země nebo Slunce! Nějak jsem se rozepsala a málem bych zapomněla to nejdůležitější - TIP!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru