Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z moře se kouří...

11. 04. 2000
3
0
1581
Autor
Tanizaki

Z moře se kouří rybáři vytahují sítě děkují moři zas budou děcka syté... Z moře se kouří a kdosi běží po písku... Včerejší bouři zbyla jen slova v popisku.. Z moře se kouří a pomalu se stmívá... Z moře se kouří a dnešek neumírá
Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
mňam

Stepca
16. 04. 2000
Dát tip
.....ta děcka by se dala okecat. Rybář je vlastně prostý lid a mě se to zdá,jako hovorové, funkční. Jo a šlapeto!

Bibša
12. 04. 2000
Dát tip
Celé je to perfektní, jako do čítanky. Kdybych to četla mimo písmáka, řeknu stará dobrá klasika!!! Tani, ty to jednou dotáhneš daleko (až na ministerstvo!)

Šílená
12. 04. 2000
Dát tip
Tanini já to četla už včera jako první - no ale bála jsem si čímkoli porušit ten klid a tu krásu. Takže zase odejdu po špičkách jen ti chci říct že jsem okouzlená tou jemností.("aneb" házím ti do mlhy nad mořem svůj tip )

Merle
12. 04. 2000
Dát tip
dost dobrý...

Lampář
12. 04. 2000
Dát tip
Je to furt ten samej den !!! DD ... pridavam se k Merlemu ...:o)))))

Bříza
12. 04. 2000
Dát tip
Plastické líčení přináší vidiny i chuť slaného jódu na jazyku. Ale "(ta) děcka budou sytááááá" (odpusť hnidopichu .....) :c)

Astrálka
12. 04. 2000
Dát tip
* Tanizaki, nemý obdiv !! * len predstavu a pokušenie opar nad morom vdýchnuť * ešte mi aj počítač tak divno šumí :-)

Tanizaki
12. 04. 2000
Dát tip
já vím, Břízo... snad "děti"? (aneb když si někdo něco ani nepřečte... :-)

Bambulka
11. 04. 2000
Dát tip
Dnešek je v tom nejlepším!! A proto žij ho dál naplno, jak to nekonečné moře ... Je to krásně optimistický, to já ráda:-))

Jákob
11. 04. 2000
Dát tip
Ta třetí sloka je perfektní. To moře jako bych viděl, slyšel, cítil příjemná asociace :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru