Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kosí

13. 04. 2000
0
0
2913
Autor
Zbornik

Kosí -------- Šel jsem od vás k ránu a slyšel zpívat kosy. V srdci ještě planu, změnilas' jej v cosi krásného a nádherného, lásko, ty jsi moje mnoho, můj život teď patří k Tvému, jako světlo pod lucernu, jenž se s ní po nocích snoubí, když ponocný dvanáct troubí. A ti kosi, ti nám hrají novou píseň lásky sametovou od noci až do svítání, když se můj ret k Tvému sklání …
nicka
19. 04. 2000
Dát tip
mohu jen obdivovat - ale Vám mužům je lyrika vlastní...

Bambulka
13. 04. 2000
Dát tip
Aaach, jak sladký polibek ... :-) "...jenž se s ní po nocích snoubí..." - to je pěkný! A zase zpívaj naši kosi, že láska se ve světě nosí... :-))

metan
13. 04. 2000
Dát tip
možná ted to bude vypadat že jsem moc krutý.. ale je trochu jiná doba...láska ano, ale stylizovat se do do minulosti .kdyby alespon stylizovat i formou, ale pouze jazyk..ne

BESTYJÁK
13. 04. 2000
Dát tip
Šel jsem od vás k ránu a slyšel mečet kozy. (ty kozy nemusej jen mečet,ale to už by bylo asi příliš bestyjální:o))) V srdci ještě planu, smáli se mi bozi... lásko, ty jsi moje mnoho!!!! to je obrat hodný obratníka kosoroha...

Kittie
13. 04. 2000
Dát tip
Začátek se mi líbí, jen potom básnička maličko pokulhává, a je ve "stínu". Škoda.. moc mě to nepopadlo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru