Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Houpacky (+BONUS)

18. 04. 2000
3
0
1829
Autor
Naja

Houpacky Kde jsou ty moje houpacky? Zmizely. Uz sou na sracky! BONUS Po vzoru nekterych (obzvlaste velkych zavedenych) firem, ktere ke svym zarucene skvelym vyrobkum davaji male darky, to aby se zakaznik vratil, jsem se rozhodla i ja vas obdarovat. Jenze mam jen dve prazdne ruce, vitr ve vlasech, jednu notne poskozenou dusi a snad kazdy den aspon nejake male zklamani. Co ted? Co vam muzu dat? Jen ty smutny slova zbyly. Ja vim, neni to mnoho, ale snad vas trochu potesi. Kote (BONUSOVY DAREK VENOVANY VSEM PISMAKUM) Kdosi krici:"Jeste kote!" Kote protahne se dirou v plote a nad svetem se podivi. Co o zivote vi, kote sedivy?
Krel
22. 05. 2003
Dát tip
:-)) chaos...a nejen v díle..

guy
20. 05. 2003
Dát tip
někdy se tak jako bloncá sem tam, vrací se k věcem a najednou se zjistí, že tohle je ta chvíle, kdy se k tomu chce něco říct .... nebo prostě dát nějak najevo něco ... taky jsem zjistil, že odborně se tomu říká empatie ... ***

Sadaf
07. 12. 2000
Dát tip
PMŠK:-)))))) tady nejni co dodat.... vlastně je ...TIP!!!

JiKo
21. 09. 2000
Dát tip
Perfekt inovace ... líbí se mi tvé myšlení .. říkám ti to furt :-))

minik
26. 04. 2000
Dát tip
delas si srandu?

djPes
18. 04. 2000
Dát tip
Poprve nekdo neco venoval i mne, teda jsem-li i ja Pismak. Pripomnelo mne to moje detstvi a rikanku Na drevenem plote visi zdechle kote a kdo promluvi ten to kote sni... Od sveho detsvi jsem prejedeny zdechlych kotat...

xpired
18. 04. 2000
Dát tip
Kotě ví všecko, všecko ví, ví, kdy má jít spát a kdy jíst, ví, proč jsou lidé takoví, že v nich má kostel nenávist.

Merle
18. 04. 2000
Dát tip
miluju koťata.... dík Naji za dárek

PS
18. 04. 2000
Dát tip
Hoši a děvčata, pěstujte koťata... :o) Drsné, ale možná o to působivější básně stále Naja píše... Tak už ji nerušme a buďme chvíli tiše... Copak pošle příště? :o)

Lampář
18. 04. 2000
Dát tip
B.ezplatne zasilam velmi kvalitni lepici soupravy na poskozene duse :o)

Anonym
18. 04. 2000
Dát tip
xakru raduj se nebo zdechneš,stěstí je tady a teď a kdo to neví,má depku...:-)))Co maj řikat Dědouchové trouchnivý atd..

Anonym
18. 04. 2000
Dát tip
Nebud smutna, je to dobry Stoupa

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru